dinsdag 2 juli 2013

Snow world

Gisteren mocht ik weer met de leerlingen van de ISK afdeling mee naar snowworld in Zoetermeer. Ik zeg zo wie zo al niet zo snel nee tegen een uitje maar tegen een uitje met de ISK zo wie zo niet. Erg vroeg was het vertrek niet dus ik kon enigsinds uitslapen. Om half 10 moest ik op school zijn, het bijzondere is dat ik dan denk, zal ik lekker vroeg op staan en dan even snel sporten zodat ik nadat we naar snowword zijn geweest lekker naar huis kan. Nee dus, het bed ligt zo lekker en ik dacht ik draai me nog 1 keer om en toen ik dat had besloten heb ik me geloof ik wel 10 keer omgedraaid, omdat ik de slaap niet kon pakken.. daardoor wel lekker opgeschoten in het boek van DAn Brown die ik heel graag uit wil hebben voor ik het vliegtuig instap op weg naar Wenen. ik heb nog een kleine 150 bladzijden te gaan maar ik ben een voor het slapen gaan lezer, dus dat gaat niet snel maar dat moet lukken binnen anderhalve week. Daar gaat het natuurlijk niet om nu, maar om het uitje met de isk leerlingen. De avond van te voren had ik al heel wat kledingstukken in een tas gestopt om de kids warm te houden zoals handschoenen, skisokken en noem maar op. Ook had ik het heldere licht moment om mijn snowboats mee te nemen zodat ik die ook weer een keer kon dragen omdat ze zo lekker warm zijn. Dus om half 10 zat ik keurig op school te wachten tot dat mijn collegas er ook zouden zijn, en die waren inderdaad ook keurig op tijd. Samen hebben we besloten om toch maar gewoon via langs stompwijk te gaan, om zo snel bij snowworld te kunnen komen. De tom tom kon dus eigenlijk de boom is want die hebben we genegeerd met alle risicos van dien, al hebben we die niet gehad hoor. Bij het verdelen van de leerlingen over de auto's was mijn pupil helaas niet bij mij in de auto ingedeeld, hij wilde dat zo graag, mede omdat hij met mij ooit in de auto heeft gezeten en ik hem het woord Lantarenpaal heb geleerd, daar hebben we het vaak over. Hij hoorde de verdeling en meteen keek hij naar mij en deed alsof hij huilde. Waarop ik tegen hem zei, joh dat maakt niet uit en anders ga je aan de juf vragen of je bij mij in de auto mag en gaat ruilen. Daar is hij dan veel te bescheiden voor en dus zat hij niet bij mij in de auto. Met de gasten die bij mij in de auto zaten wat het erg leuk, we hebben ook vreselijk met elkaar gelachen en het was erg gezellig ook met praten etc.
De leerlingen hebben zich zoals altijd keurig gedragen en het was weer een feestje met ze. Natuurlijk vonden ze het koud en nat, en vonden ze de sneeuw niet zo geweldig als wij willen dat ze het vinden, maar ze genoten enorm natuurlijk heb ik daar veel fotos gemaakt van deze kids en ze staan in mijn album voor school waar alle fotos staan van de activiteiten met deze kinderen. Het is een feestje altijd met ze weg te mogen en het is genieten.
voor de foto's verwijs ik je gewoon naar onderstaande link
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten