zaterdag 20 juli 2013

Het Postkantoor

 
Gisteravond heerlijk uit eten geweest met de vriendeneetclub. Dit keer was de keus gevallen op 'T Postkantoor in Delft, voor mijn gevoel een heel nieuw adres met een nieuwe stijl, maar ik denk dat ik daar naast zit. Het is bij binnenkomst meteen duidelijk dat ze hier erg houden van natuurlijk materiaal, en vooral van hout, waar je ook kijkt de meeste dingen zijn gemaakt van hout, de mandjes met brood incluis de bakjes met karige sausje en tapenade, zijn van hout. Erg leuk en mooi om te zien. De inrichting is prachtig, er zijn diverse soorten stoelen en tafels, en je kan er buiten eten. Dat hebben we natuurlijk gedaan met elkaar, heerlijk buiten gezeten, met de afspraak mocht het heel koud worden dan zouden we naar binnen gaan, dit was gelukkig niet nodig, we konden zo lekker buiten blijven. Dat is nou het mooie van de zomer, je kan heerlijk buiten eten en genieten van de zon en de late avondsferen heerlijk. Het eten is goed, voor de vegetarier weinig keus maar aangezien ik nogal lief kan kijken en dom kan lachen krijg ik het toch wel voor elkaar dat er een speciaal vegetarisch tintje word gemaakt aan het diner voor 2 menu, Met z'n vijfen hebben we dus heerlijk zitten te eten aan tapas achtige gerechten wat erg goed is bevallen en erg goed smaakte. Het nagerecht de voor mij zo heerlijk kaasplank werd dit keer vergezeld met een goede uitleg, dat je eerst links moet beginnen en dan rechts moet eindigen, omdat dan de smaak zich opbouwt van de kaas.. en dat vond ik prachtig, dit is nooit eerder uitgelegd bij een kaasplankje dat maakt het postkantoor ook zo bijzonder omdat ze aandacht voor de klanten hebben en het een goed stel is wat daar werkt. Na een heerlijke avond prachten en lachen en heerlijk  eten ben ik weer naar huis gegaan om daar te genieten van de heerlijke late naavond van een heerlijke avond onder vrienden wat is dat toch genieten heerlijk.
 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten