dinsdag 9 juli 2013

ooit eens bedacht (lotus)



 
Heel lang geleden is ooit het idee ontstaan bij een lotusvriendin van mij om een schoen te kopen, die extra groot is, daar dan een soort van vulling in te stoppen, en als die droog is om er dan een behoorlijke grote scheur in te maken die je dan bij een oefening gaat vullen met bloed zodat het lijkt alsof je voet eraf ligt, in elk geval je tenen.
Dit is door mijn hoofd blijven spoken, mede omdat ik geen grote schoenen kon vinden die voor mij geschikt waren. Overal heb ik dit verteld en een paar maanden geleden kreeg ik ineens via een lotus van een andere lotuskring te horen dat ze voor mij 3 paar schoenen had met maat 45 46 47. Dat was kat in het bakkie natuurlijk voor mij. Ik heb deze schoenen gekregen en heb het even laten rusten omdat ik goed wilde nadenken hoe ik het nu precies dacht te kunnen doen. Uiteindelijk is het niet zo moeilijk, je kan gewoon siliconenkit kopen, dat spuit je er mooi in en dat laat je even drogen.... en bij dat even gaat het mis.. dat even duurt inmiddels al bijna een week, wat ook niet zo gek is want ja het staat leuk buiten maar er komt weinig lucht bij wat het droogt, dus het zal wel eens een hele lange geschiedenis kunnen worden voordat het droog is. Nu is mijn ervaring met een magnetron aardig gewaagd maar ik bedenk me dat ik de schoenen eens goed ga controleren op stukjes ijzer, mochten deze schoenen nu geen ijzer bevatten dan zet ik ze gewoon steeds `1 minuut in de magnetron zodat ze van binnenuit kunnen drogen.. dat zou moeten lukken.. Zoals jullie begrijpen hierop komt zeker een vervolg.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten