zaterdag 8 juni 2013

zomerspektakel 2013

Gisteravond met vriendin Heleen, Els,Alie en de vrienden Steven en Ime naar het zomerspektakel geweest. Het was erg bijzonder om er te zijn. De kaarten koop je al zover van te voren dat je soms gewoon weet dat het niet handig is als je de volgende morgen om half 7 op moet, dus het was ff balen toen ik dat wist maar goed, je hebt het recht om eerder weg te gaan. En dat was ook een goede keus, het leuke vind ik wel van dit soort avonden dat ik altijd heel veel leerlingen tegenkom, en daar even mee te praten over wat hun zoal bezig houd etc. Vond het dit jaar voor het oog lijken alsof het terrein kleiner was dan vorig jaar, maar volgens vriendin Els had ik ongelijk, maar ik miste het stuk naar het strandje met de strandtentjes dat was er niet maar wie weet had ik het mis, dat zou kunnen. Maar het optreden van racoon maakte veel indruk op mij, had ze wel een keer gezien bij armin van buren bij het sluiten van het glazen huis in leiden en toen dacht ik ach het is wel aardig maar gisteravond waren ze ongekend goed, de stem van de zanger met een licht iers folkaccent en dan natuurlijk het nummer dat is gespeeld op het huwelijk van vriend Martin en vriendin Manouk, erg mooi om te horen. Daarna kwam dan ineens de 3 J's
, en ik moet bekennen, ik heb best wel wat cd's van ze maar wat viel het tegen hun zang, de liedjes zijn leuk kwa tekst maar de zanger zwalkte behoorlijk heen en weer met zijn stem dat ik al na 1 nummer dacht mag ik naar huis.. maar ja als je als minder topband na een topband komt als racoon kan je al niets meer goed doen. Omdat ik heel vroeg op moest en vriendin Heleen niet zo lang op haar voeten kan staan, want tot overmaat van ramp scheurde ook nog haar schoenen uit, hebben we besloten om naar huis te gaan na de 3 j's omdat het toch niet meer erg leuk was, had me ook iets te bloot gekleed maar ja dat was niet handig. Heb nog even getwijfeld of ik niet toch Glennis Grace zou gaan afwachten maar dat was me teveel van het goede, mede omdat ik haar steeds arroganter begin te vinden. dus nee doe maar niet dacht ik toen en dus ben ik lekker vroeg naar huis gegaan omdat het kan en omdat het mag.. heerlijk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten