woensdag 26 juni 2013

la cubanita

Vanavond was het weer zover, met mijn eetclub hebben we een soort van traditie om met elkaar te gaan eten bij La Cubanita in Delft, Den Haag of Alphen aan den Rijn. Dit keer was Alphen aan den rijn weer aan de beurt, dus dat kwam mooi uit, dit keer hoefde ik niet eindeloos ver te rijden maar was ik lekker dicht bij huis. Het eten is bij La Cubanita altijd goed en lekker, al moet ik zeggen dat inmiddels wel een beetje de sjeu er vanaf is, als je er regelmatig komt en je de kaart redelijk kent, je toch wel een beetje de smaak kent en dus eigenlijk wel daar uitgegeten bent. Als ik een rijtje moet maken van de top 3 van deze restaurants kom ik toch wel op nummer 1 met Alphen aan den rijn, het eten is hier echt vers gemaakt, de bediening is goed maar soms wat traag, en er zit veel smaak aan de gerechten. Op plek twee komt dan Den Haag, kwa sfeer niet echt bijzonder, maar ze zijn vaak in de war met de bestellingen zodat je vaak iets krijgt wat je niet hebt besteld en dat je merkt dat de groente en kaaskroketten toch wel erg op elkaar lijken in zowel smaak als kleur. Delft komt op 3, daar is het eten toch wat minder. Het is natuurlijk altijd leuk met vriend Ruud, vriendin Jeanette, vriendin Yvonne en vriend Rene, te eten en te kleppen. Het is geslaagd en het is gewoon een soort van feestje om met elkaar te praten en te genieten over van alles en nog wat. Dit keer moesten vriendin Yvonne en vriend Rene wat eerder weg en zaten we dus nog met z'n drieeen na te tafelen bij een kopje thee en bespraken we veel dingen die er zoal speelden met hun kinderen. Tevens over het lotuswerk, waar ik natuurlijk ruud en Yvonne heb leren kennen. De hele avond was weer geslaagd. het eten lijkt wel steeds meer te worden, omdat we nu al na 3 keer besteld te hebben al vol zaten. Voor mijn gevoel krijg je nu minder keren de kans om iets te bestellen maar zijn de porties veel groter dan normaal. Je zit sneller vol dan anders en dat is ook een goed teken of misschien is mijn maag toch meer gekrompen dan ik heb gedacht je weet het maar nooit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten