dinsdag 18 juni 2013

de eerste warme dag

Het is een feit, het is waar, ik heb het zelf niet zo meegemaakt, omdat ik aan het werk was vandaag, en als bonus nog een extra training mocht volgen over het gebruik van de i-pad, en ik moet bekennen dat ik nog steeds niet goed weet wat ik er mee moet en kan, maar wie weet kan ik volgende week na de apple training wel alles op dat ding. Veel nieuwe dingen geleerd, maar dat gaat dan zo snel dat ik het alweer kwijt ben voor ik het in mijn systeem heb gezet. Gevolg is natuurlijk dat de i-pad voor mij een luxe apparaat blijft waarmee ik dan heerlijk op welke plek ik ook maar wil kan gaan zitten te klooien...
Gelukkig waren de trainers ook van menig dat het eigenlijk veel te warm is om binnen te zitten, zodat we vroeg klaar waren. Meteen ben ik daarna gaan sporten, en dat is heerlijk, ondanks de warmte zit je toch lekker binnen in een airco en geniet je van het lichamelijk bewegelijkheid van je lichaam.. heerlijk. Nadat ik 3 kwartier mijn lichaam in de cardiostand had gezet ben ik snel even langs de big bazar gegaan omdat ik in het krantje had gezien dat er fluor sjaals waren die ik kan gebruiken bij mijn lessen met black licht. Het nadeel van deze winkel is dat je er naar binnenloopt en je echt alleen voor die sjaals gaat en toch eruit komt met weer dingen die je eigenlijk dacht niet nodig te hebben, maar die zo verleidelijk zijn dat je het maar meeneemt. Snel nog even de aldi in, waar ik een paar boodschappen moest halen voor de avond, rustig naar huis gereden om inderdaad te voelen dat het wel heel heel warm is... De was aan gezet, de lange broek uit, het t shirt zonde mouwen aan, korte broek aan en heerlijk dartelen door het huis om het eten voor te breiden. Na het eten lekker in bad, om al het zweet van de dag weg te spoelen en dan, eindelijk kan het, het is niet meer heel erg warm maar wel aangenaam en dus heerlijk op het balkon gaan zitten met mijn i-pad en heerlijk wat spelletjes zitten te doen. kaarsjes aan, olie lampje aan en het is genieten.. Laat de zomer maar komen  ik kan het aan en ik verheug me op de vele avonden lekker op mijn zitzak zittend, al dan niet met gezelschap, genieten van de rust die er is...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten