dinsdag 11 juni 2013

brandweer (lotus)

Vandaag was een bijzondere dag voor mij, wel erg druk maar heerlijk, ik kom er steeds vaker achter, als ik het druk heb voel ik me heerlijk. Het begon ermee dat ik onder het tweede uur, waar ik vrij ben, lekker naar de sportschool ben gegaan om even in 45 minuten het hele lijf aan te pakken. Mijn methode van nu is niet langer dan 60 minuten per dag in de sportschool, dit werpt inmiddels zijn vruchten af zoals al eerder te lezen was. Daarna mijn lessen gedraaid, waar ik met de leerlingen een nieuw soort les aan het doen ben, dit is voor ze even lastig maar ze vinden het wel erg leuk en genieten enorm. Aan het einde van de dag heb ik de leerlingen van de muziektheater klas de opdracht gegeven om te gaan filmen terwijl ik er niet ben, en het mooie is ze hebben dit ook gedaan, ze doen het en werken erg zelfstandig. Ik kon hier niet bijzijn omdat ik een scholing had tot aandachtsfunctionaris van huiselijk geweld. De middag vloog om, al dacht ik in het begin dit gaat een lange zit worden, dit viel gelukkig mee, mede omdat het wel veel theorie was maar er heel veel afwisseling zat in de aangeboden stof. Nadat de middag omvloog, even snel naar huis, waar ik een kleine salade heb gegeten om daarna door te vliegen naar de klus die ik heb voor de brandweer. Deze klus was gaaf, hij werd gegeven door een oud maatje van de brandweer van mij, en dat is heerlijk om met hem samen te werken, heerlijk. we hebben toch heel veel humor samen en het is ontspannend werken wat het extra leuk maakt. We  moesten twee senarios spelen,  in de eerste was ik een bestuurder die een fietser aan had gereden en die dus behoorlijk last had van zijn nek en die steeds verwarder werd. Daarna moest ik een man spelen die zijn arm onder accuzuur had gekregen, helaas moest ik even bedenken hoe dat ging en hoe dat zit, maar mijn mede lotus wist hoe dit er uit zag en heeft me dit laten zien, dat is zo mooi van met elkaar lotussen, omdat je elkaar ook dingen kunt leren. aan het eind van de avond naar huis om daar nog dit blogje te schrijven en om na te genieten van een heerlijke harry dag..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten