zondag 22 mei 2022

waarom?

 

Elke zaterdagavond neem ik me voor om op zondag lekker uit te slapen , maar dat lukt dus niet want wat zegt mijn klokje van gehoorzaamheid, het is 6.15 jij moet je bed uit je moet naar je werk.. waarop ik denk mooi niet het is zondag. maar ja dan is het kwaad al geschied ik ging denken en dus wakker.

Kortom na nog een paar keer wat gedraaid te hebben besloot ik om maar  naar de cros xxl te gaan,

Inmiddels waren er wat problemen met mijn mail, ik was die nacht gehackt gevolg was dat heel veel mensen, ook mensen die ik al heel lang niet meer heb gesproken of gezien ineens een mail van mij kregen.. met een link, maar hoe dan ook ik kan daar weinig aan veranderen. Dus ik was nog even fanatiek bezig met mijn mail wachtwoord te veranderen.

Dus ik kwam even iets te laat op de training maar ze waren nog niet begonnen.

We begonnen met het losmaken van de spieren op de foam rol, daarna kregen we een buikspier ronde, waarin de buikspieren op allerlei manieren werden gebruikt. ik vrees dat ik morgen verga van de spierpijn.

 We kregen een Tabata, dus 20 seconden werken en dan 10 seconden rust

 de oefeningen duurden steeds  zo lang als de tabata duurt en dat zijn 8 rondes

 de oefeningen die we moesten doen waren

cruches

sit-ups

bird dog cross alternate

hop bridge

plank laag

dead bug

glute raise liggend gebogen been

back extension.

 daarna gingen we in 2 tallen voor kracht

 je ging eerst zonder gewicht opwarmen daarna deed je 3 rondes op het volle gewicht wat je kan doen

ik ging natuurlijk met vriend Marco

de oefeningen waren

goblet squat 3x 12

reverse lunge 3x12 pb

flys 3x12

floor press 3x12

 bent over row links rechts of met twee gewichten 3x12

box step up  3x 12 pb

( pb is per been)

 Marco en ik hadden het goed gedaan maar we waren net klaar met deze toen het al tijd was, deze les was echt omgevlogen, wat ook wel een keertje lekker is.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten