vrijdag 25 februari 2022

YES

 


zoals ik zo vaak zeg, het valt me vanzelf toe, dat kan niet anders, wat voor mij bestemd is komt wel als de tijd er rijp voor is

Voor mensen die mij kennen weten dat ik al  heel lang gek ben van het Arsberg cannalee servies, de ribbeltjes op het servies vind ik prachtig.

Ooit heel lang geleden is het begonnen, ik zag koffiekopjes liggen en dacht die zijn mooi die wil ik, dus die heb ik toen gekocht bij de kringloop, en gaande weg de jaren, besloot ik om de borden, etc aan te schaffen mede omdat ik dit als luxe servies beschouw wat alleen op tafel komt als er gasten zijn die komen eten, of als ik met kerst mezelf eens wil verwennen om een leuke gedekte tafel te maken.

Zo heb ik ook speciaal mooi bestek aangeschaft dat alleen maar gebruikt word als mensen komen eten.

Al heel lang was ik op zoek naar de zogenaamde melk of room kan, een grote kan zonder deksel. Het lijkt me namelijk zo leuk om als ik eters heb uit deze kan soep in de kommen te schenken, als een soort van sjiekheid.. dus toen ik al een paar keer mis had gegrepen op deze kan, stond hij ineens op marktplaats dus meteen deze besteld en als het goed is komt hij zaterdag aan waar ik erg blij mee zal zijn..

langzaam is mijn servies compleet nu nog 4 mokken die hieronder staan, dus mocht je deze mokken ergens zien op een tweedehands markt, bij je oma in de kast of waar dan ook, je mag ze voor mij kopen en dan kom ik ze of halen of ik vergoed zowel de aankoop als de verzendkosten.  maar het is misschien wel handig om even te vragen of ik er al 4 heb heb er inmiddels al 2


 de foto van de mok waar ik er nog 4 van zoek




Geen opmerkingen:

Een reactie posten