zaterdag 28 december 2019

yes gewonnen

Zondagochtend nog heel duf in de auto op weg naar de sportschool, geen idee wat voor dag het zou gaan worden, ik bedoel maar, je staat op en denkt, het komt vast wel goed maar wat de dag gaat brengen is 1 grote verrassing en dat is het mooie van het leven, Dát is leven,. laat maar komen en laten we soms met de stroom meedrijven en soms er tegenin gaan.. anders ben  je een dode vis als je altijd maar met de stroom meegaat toch?

Kortom in de auto bedacht ik me ineens, volgens mij is de uitslag er voor de loterij voor de samenloop voor hoop. laat ik eens kijken bij de kast met prijzen.. en ja hoor daar stond het.. ik had een pt training gewonnen helemaal geweldig, verheug ik me op, mede omdat ik dan weet dat ik het leuk vind en weer nieuwe dingen leer. Daarnaast bleek ik ook nog een bon te hebben voor 10x gratis zonnebank, ook altijd leuk, alleen hij zit al bij mijn abonnement in, ik heb gratis de zonnebank, dus dat schiet niet echt op. maar okey, geen probleem, hij is er en het is mooi. Ik ben dankbaar, wat sluit 2019 tot dusver mooi af..

Bij binnenkomst in de zaal van de cross xxl, bleek dat we in tweetallen de kerstboom gingen doen, dat houd in dat je via de takken van de boom steeds iets moet.. het begint met een oefening 40x,  10x, 20x, 10x,10x, 5x,  en dan de boom weer terug en tussendoor steeds weer 15 sec fietsen, in mijn geval touwtjespringen.
de 6 oefeningen waren,  sit-up, push-up, box-jumps, squats, lunches, kb swing, We moesten met een dobbelsteen gooien, en het aantal ogen dat je gooide zo veel oefeningen moest je doen van het lijstje.. dat hield dus in toen mijn maatje Misjel bij de eerste worp al 6 gooide dat we alle 6 oefeningen 40 keer moesten doen..  we hadden de kerstboom bijna af,  helaas gooiden we bij de laatste 40 op de terugweg weer een 6 en moesten we dus weer alle oefeningen 40 keer doen. het was een hel..
maar we deden het toch, helaas was de tijd af en konden we kregen we hem net niet af.. we moesten nog 5 keer alle oefeningen 40x.

Bij thuiskomst bedacht ik me ik ga mijn studeerkamer maar doen, die kasten eruit de nieuwe erin en gewoon aanpakken niet langer uitstellen dat maakt je niet gelukkig dat weet je. dus ik aan de slag, had in mijn enthousiasme al bedacht ik ga de kast die ik heb maar gewoon gratis aan bieden, wat maakt het uit, ik wil hem kwijt en laat iemand gelukkig zijn hiermee. Dat gedaan hebbende, kwam er meteen al 2 reacties binnen, en dat was mooi de eerste wilde graag maar die wilde dat ik hem kwam brengen.. dus niet.. dat ging niet ( ben ik dan altijd een beetje verbaasd, je krijgt iets en dan moeten ze het ook nog brengen, tuurlijk zijn er mensen die geen auto hebben, maar huur dan een busje en haal het. wat kost het nu. je krijgt een kast gratis van ong 400 euro waarde,) maar goed, en het is ook nog een stelling kast. Gelukkig wilde de tweede hem heel graag en op mijn vraag of diegene hem nog dezelfde dag kon ophalen werd dat meteen geregeld. om 20.00 zouden ze komen.

Daarna ging het als een speer, ik had een soort van de geest en als het even tegenzat dacht ik steeds kom op doorzetten niet zeuren  dus dat heb ik maar gedaan.. en het was heerlijk het is bijna af.
Tussen door nog klanten gehad voor de dingen die overal te koop stonden dus dat was ook prima, het schoot lekker op zo.. veel verkocht. Om 8 uur nog even gauw de kast helpen versjouwen uit de schuur naar de auto van diegene die hem kwam halen, geweldig. Bij thuiskomst nog snel wat dingen opgeruimd en weggegooid en daarna tevreden in bed met nog wat dingen die moesten gebeuren voor het de dinsdag. zoals een paar dingen verhangen en tevens de plinten grijs maken. dan is het af en klaar.  kortom een prima dagje dacht ik zo
voor de uitslag van de watch, stappen, trappen en cal zou ik maar even kijken onderaan




Geen opmerkingen:

Een reactie posten