zaterdag 14 december 2019

quotes, zins- en woordspelingen voor de grote glimlach (2016-20)

mijn interesse is gewekt
nu ik nog

uw auto rookt nogal
ja sorry kapotte versnellingstabak

de clown bleek pipolair

wij hebben nog een appeltje
met ons te schillen

een proefballon smaakt vaak naar lucht


ik vrijmibo
of ik vrijnie

fotogeniek
ik heb nog altijd een goeie spiegelreflex

wat een neuspeuterreur
weer in die file

schat heb je ons banksaldo van het weekend
te heet gewassen?

als het niet hoeft, hoeft het voor mij  niet meer

tijd heelt wonderen

ik vond het een goed aftreden

over de doden niets kwaads
die laat je in hun aarde

je ziet er zoet uit in je suikerspiegel

de zon duikt vanavond 
vroeg onder de wolk

zegt de ene pompoen 
tegen de andere:
zo uigehold?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten