zondag 17 november 2019

ze gaan ruimte maken. en ik ook

 Ach er moet ruimte komen in mijn huis en op mijn balkon, dus probeer ik via allerlei sites mijn te veel aan boeddha beelden te verkopen..  tevens nog een tv en een tentje.. maar men is nog niet zo happig kom ik achter.. Een beeld ben ik slechts kwijt.. en dat is ook prima..  maar wie weet
er zijn veel mensen die mijn blog lezen en waarschijnlijk ook weer veel mensen kennen..  die vast wel belangstelling zouden kunnen hebben..

Laat ze dan even via een pb mij benaderen en dan regelen we de prijs.. ps het is wel allemaal ophalen , maar als ze bij de sportclub sporten waar ik ook sport dan wil ik hem ook wel meenemen..
 ps heb ook nog veel hoofden die je aan de muur kan hangen in hout en metaal en steen..  helaas nog geen foto's van.. maar ook die mogen weg..

graag veel delen deze blog..


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten