maandag 19 september 2022

de lettergrabbelton (deel 22)

Aangezien ik dit jaar rijkelijk voorzien ben van diverse scheurkalenders, dacht ik hoe kan ik dit nu even leuk en grappig aanpakken.
Conclusie... heel eenvoudig, een keer per week probeer ik in 2016 de lettergrabbelton als blog er neer te zetten met de teksten die op mijn drie kalenders stonden..( had er al drie en kreeg er nog een vierde bij....) 
de kalenders zijn:
Mwah*
Spreuken *
boeddhistische teksten*
en Rumag
* aan de vorm, onderstreept, cursief of vet kan je zien uit welke kalender het komt.

DEEL 22

meer applaus op straat

kennen
jezelf kennen en door kennen is het begin van de wijsheid
(Aristoteles)

Probeer een moeilijk moment te zien
als een lenigheidsoefening voor je geest

Twijfel is de dood van vernieuwing

Vader 
hij die er altijd voor je is
ook als hij er niet zou
moeten zijn

Jezelf
Gisteren was ik intelligent en wilde ik de wereld veranderen,
vandaag ben ik wijs en wil mezelf veranderen
(Rumi)

Avontuur in de slaapkamer
ontdekbed

Houden van
Laten we datgene doen waar we het meest van houden
en laten we het iedere dag doen
(Marc Jacobs)

De natuur is nooit gehaast, maar doet alles op
het juiste moment

Afgrijselijk al die uitverkopen

Miss
Just because you miss something doesn't mean you
should go back to it

Die bij is hommelsexueel

Angry
The best fighter is never angry
(Lao Tzu)

Een vlinder waarop je jaagt,
zal nooit op je hand komen zitten

Ons leven wordt meer bepaald door onze
keuzen dan door ons lot

Ben jij een kei in stenen?



Real
Everything you can imagine is real
(Pablo Picasso)

Ik dans nergens voor terug

Laten
Ik wil niet alleen zijn ik wil alleen worden gelaten
(Audrey Hepburn)

Het geluk zit in de kleine dingen




Geen opmerkingen:

Een reactie posten