dinsdag 11 november 2014

uitpuilende darmen (lotus)

het vullen van varkensdarmen met het prutje
dat zelf bedacht is door Antoinet.Met wat
aanvullingen van mij, Ankie en Trudy. Zo komen we
toch tot een geloofwaardig geheel.

Vriendin Ankie appte me een paar dagen geleden of ik zin had om te oefenen met vriendin Trudy en vriendin Antoinette, op het maken van een buikwond met uitpuilende darmen. Nou dat was ff slikken, omdat ik me herinner dat we ooit dit een keer hebben gedaan maar ik weet niet meer hoe we dat deden bij mijn lotuskring. Dus ik nadenken. Inmiddels gingen vele appjes over en weer, met de één nog gekkere gedachten hoe dat te doen, de ander weer dat het zo zou moeten. Kortom ideeen genoeg maar de uitvoering is wat lastiger in je hoofd. Ik dacht meteen aan condooms of verse worst, die je dan kleurt en op je lichaam plakt, om daarna met brooddeeg of wax of mijn pad die ellendige Caran dache te gebruiken om het mooier te maken. Trudy bedacht echte darmen van varkens en die heeft ze dan ook gehaald, bij een slachthuis. Kortom genoeg ideeen om dit een avond met elkaar uit te proberen. We doen dit regelmatig en het is toch leuk dat met elkaar uitzoeken wat kan.  Dus vol met goede ideeen en met goede zin vertrok ik naar Ankie, waar we dus meteen beginnen met het uitdelen van leuke dingen die we zijn tegengekomen in de winkels voor de lotus, daarna meteen aan de slag. Antoinet had een prutje bedacht wat we in de condooms konden doen, dit werkte wel maar werd niet echt mooi. Gelukkig had Trudy een heel stel darmen gekocht bij een slager en die kun je daar inderdaad gewoon kopen. Dus wij ze uit de zout gehaald en daarna aan de slag, de darmen vullen met het prutje van Antoinet, met daarbij ook meteen wat bloed bij, zodat we leuke bloederige dingen kregen in de darmen. Terwijl we zo bezig waren, zaten we er natuurlijk helemaal onder. Het domme van ons was wel dat we niet doorhadden dat op een heel klein stukje platstic waarschijnlijk ik weet niet hoeveel meter echte darmen zitten. dus we begonnen en bleken veel te veel darm te hebben, dus meteen aan het knippen en een kleiner stukje. Het was ff doorpakken maar we zijn eruit gekomen, en natuurlijk hebben we vreselijk zitten lachen met elkaar, het prut zat ons tot in de oren, maar het werkt, het resultaat om te spelen is goed. Het is een geloofwaardig gezicht de darmen die uit het lijf komen, en het zit goed en mooi. Ik ben erg tevreden dat het zo is gelopen en dat het zo mooi is geworden, wel heel jammer dat ik niet mee kan doen met deze klus, maar dat komt nog wel een keer. We hebben natuurlijk meteen een nieuwe afspraak gemaakt met elkaar om weer te frobbelen, en ook om een keer met elkaar in amsterdam te shoppen om te zoeken naar leuke dingen die we kunnen gebruiken bij de lotus. Heerlijk om zo een avond door te brengen met leuke mensen en met mooie dingen te maken.
  

 



1 opmerking:

  1. En vanavond moet ik er aan geloven... oh har iets in mijn hoofd roept help

    BeantwoordenVerwijderen