zaterdag 8 november 2014

one liners (2014-09)

 
Echte sport is oorlog zonder schieten.
( George Orwell)
 
Ik geloof niet in elfjes,
zelfs niet als ze bestaan
( Brendan Behan)
 
Om vanuit het niets een appeltaart te maken
moet je eerst het universum scheppen.
(Carl Sagan)
 
Ik heb te veel respect voor de waarheid
om haar bij de eerste de beste gelegenheid
tevoorschijn te halen.
(Mark Twain)
 
Als je de waarheid vertelt
hoef je minder te onthouden
(Mark Twain)
 
Zoals de koe tegen de boer zei:
"Dank je voor de warme hand
op een koude morgen"
(John F. Kennedy)
 
Ik adviseer altijd
om nooit advies te geven.
( Sir Pelham Grenville Wodehouse)
 
Ik heb geen sexappeal.
Ik moet zelfs mijn vibrator blinddoeken.
( Joan Rivers)
 
Al de redenen van een man wegen niet op
tegen één enkel gevoel van een vrouw.
(Voltaire)
 
 
Intuïtie is het vreemdste instinct dat
een vrouw verteld dat ze gelijk heeft,
of dat nu zo is of niet.
(Oscar Wilde)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten