vrijdag 28 november 2014

sushi

Gisteravond met vrienden René. Yvonne, Jeanette en Ruud, naar de Japanner in Alphen aan den Rijn geweest om heerlijk Sushi te eten. Het was mijn beurt weer om iets te kiezen en dat was dus dit restaurant geworden. Keurig om 19.00 was ik op de plek van bestemming en konden we van start gaan met de rijkelijke keuze aan heerlijke sushi.
Natuurlijk is het voor een aantal van ons, die nog nooit eerder met stokjes hebben gegeten, even wennen, zeker toen Jeanette vroeg op een stokje met een bovenkant klemmetje, waarop heel hard werd geroepen "Oh u bedoelt een kindersetje" Het hele restaurant viel meteen stil, en men keek naar ons, dus wij maar wijzen naar Jeanette, die lief zei, "Nee hoor 50+ stokjes" De verbazing over dit bestaan toen de stokjes kwamen was groot, omdat het een leuk in elkaar geknutseld iets was, ik denk dat veel van de bediening, als het een keer niet druk is, dat doet, hieronder zie je ze op de foto. Het eten is zoals altijd daar heerlijk en je verkijkt je er zo op, je begint te eten en voor je het weet, bij ronde 3 denk je al, ik heb genoeg meer dan genoeg, en toch nog even dooreten. en dan ineens komt de man met de zak, je zit vol. boordvol. Het was zoals altijd weer helemaal geweldig en gezellig, en het volgende etentje is dus bij mij thuis, ik heb het thema al klaar, nu het eten nog.. maar dat hoeft pas in januari.

kinderstokjes
volwassen stokjes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten