zondag 23 november 2014

ook daar aan is gedacht

ach de winter komt eraan, en ik dacht ook, laat ik even wat voor de vogels doen. De ervaring leert dat je er vroeg mee moet beginnen, zodat ze weten dat het er is, anders komen ze niet namelijk. Dus ik heb het vroegtijdig weer klaar gemaakt voor mijn dierbare vogel vrienden. Dus een pot met pindakaas, een swing met een leuk netje waar ze vet met zaad kunnen halen, en natuurlijk, liep ik vandaag in de groenrijk omdat ik opzoek ben naar leuke kadootjes voor mijn moeder met kerst, dus rondkijkend kwam ik ineens een leuk ding tegen, die je aan je raam kan plakken en daarop leg je een vetplak, gevolg het hangt aan je raam en je kan heel mooi de vogels zien. Kortom mijn balkon is ook voor mijn dierbare vogelvriendjes een leuke plek om te zijn. Nog even dan mag de kerstboom op en dan is het klaar, van mij mag december komen. De kerstkaarten zijn klaar, alleen nog wat adressen schrijven en postzegels plakken, de boom moet nog, de kerstinkopen voor het gezin en mijn moeder zijn ook klaar.. dus het gaat goed. Nog maar 4 weken en dan is het Kerst.. ik verheug me erop.


 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten