zaterdag 22 november 2014

elektrische deken

 
Zoals ooit al Zuster Clivia zong in de tv serie Ja
Zuster Nee Zuster: " Onder de elektireke deken..." zo ben ik ook om gegaan, ik heb hem aangeschaft, een heerlijke elektrische deken en eentje voor 2 personen.. dus ik ben voorzien voor de winter. Ik heb heel lang lopen aarzelen, maar toch vandaag ging ik om, ik zag hem liggen en dacht waarom zou ik me nog langer in de kou leggen, het bed opwarmen terwijl ik dit ook heel gemakkelijk kan doen. Het was dus heel snel bekeken.. de deken gekocht, op het bed gemaakt, het bed moest toch verschoond,  dus ik verheug me er helemaal op om heerlijk te slapen in de warmte van de deken. Ik heb me al voorgenomen om hem alleen maar even voor het slapen aan te zetten en als ik in bed ga hem uit te zetten, zodat ik heerlijk warm in mijn bedje kan duiken.. ik verheug me er enorm op. Eigenlijk wil ik nu veel vroeger in bed, maar dat doe ik dus niet.. het gaat even duren, maar ik verheug me.  Het is natuurlijk wel iets voor de oude dag, maar ach laat ik me vast inleven hoe dit het beste werkt en wennen voor de toekomst. Mocht ik het inderdaad niks vinden, okey dan gaat hij maar weg of in de opslag voor over tig jaar.
voor jullie het liedje van Ja Zuster Nee zuster.. om ook te wennen aan dat het kan.. heerlijk
laat de min  20 maar komen ik ben er klaar voor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten