maandag 3 november 2014

omdat er nooit genoeg fotos zijn




Nadat ik mezelf had gevangen in mijn schaduw ben ik dus verder gaan kijken naar de mensen op straat, de dingen die ik zie en meemaak. Ik heb maar weer een selectie gemaakt. De tegenstellingen in de stad is ook uniek, omdat je ziet dat veel mannen zitten, maar ook mannen die met hele grote, zakken met spullen lopen te showen, berg op en berg af, het is zo verschillend.
de jongeren zitten vaak met hun telefoon voor een winkel, terwijl de ouderen lopen te showen met hun waar om die naar de winkels te krijgen. We zagen later pas dat er zelfs voor deze sjouwers een beeld was geplaatst.. kennelijk is dit al heel lang zo dat men het op deze manier doet en dus cultureel erfgoed of zo/. dat de stad nog echt een rookstad is blijkt wel bij de prullenbak dat er een asbakje bij zit. Er zijn veel mensen die roken in dit land, en voor het eerst viel me op dat vrouwen, met hoofddoek rustig op straat zitten te roken... vond ik ook zeer bijzonder


 

 
 



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten