vrijdag 14 november 2014

GroeneHart GX (Aanschouw je angst)


 
Vrijdag  was het dan eindelijk zover... aanschouw je angst..... Elk jaar weer zorgt onze ict afdeling voor een spectaculaire avond met nacht in de Game experience, zo gaaf dat ze dit doen.  Dit keer was er weer een filmpje gemaakt waarin met spookachtige beelden prachtige scenes zijn gemaakt. Het zijn wat dat betreft echt geweldige creatieve mannen en vrouw. Dit keer dus het thema aanschouw je angst.. en dus werd het thema griezelen. Ik mocht weer helpen dit keer, en doe dat zo graag, vind het zo leuk altijd om bij dit soort dingen betrokken te zijn. Ik mocht beginnen met de mensen van de ict te grimeren in spookachtige gezichten. Ze kwamen in eerste plaatst met hele schokkende en vooral ingewikkelde dingen. maar dat ging hem niet worden zei ik al meteen, dat kan maar dan moet je minstens 2 uur uittrekken om 1 persoon te grimeren en dat gaat niet lukken, jullie hebben nog genoeg te doen die dag. dus we hebben het heel simpel gehouden. Al moet ik toegeven ze hebben dit keer enorm uitgepakt met o.a. een grote spin die door de gangen loopt en noem maar op. geweldig vind ik dit. ik hou hiervan. Mijn schooltje is weer groots in het nieuws, via regionale tv en radio werd er al aandacht aan besteed. Ik vind het goud, dat het thema griezelen is, is geweldig vind ik.  Om 18.00 was ik aanwezig om diverse mensen tot griezels om te turnen, er heerste een geweldige soort van nerveuze spanning en dat nodigt natuurlijk uit om vooral nog meer te willen. De mensen van de ict hadden dit keer enorm uitgepakt, een geweldige spooktocht door de school, diverse mensen mochten gegrimeerd worden, er waren prachtige hologrammen en filmpjes die ze konden zien Kortom het was uniek wat ze dit keer deden. Ik was helemaal om. Na twee uur intensief te hebben gegrimeerd, daarna geholpen met het uitdelen van de tasjes, daarna toch nog even een paar extra gegrimeerd, nog even snel de school door om de prachtige dingen te zien die er gemaakt zijn, door de zaal te zijn gelopen, ben ik maar naar huis gegaan, met een stel stalpoten om u tegen te zeggen. Maar het leuke vind ik wel, dat dit door de ict opgezet is, dat een aantal mensen mee komen doen, en zich enorm inzetten om dit spektakel tot een unicum te maken. Kortom ik ben meer dan tevreden hierover.. wat enorm gaaf dit.
 
Hieronder wat grimewerk van de spoken, tevens wat leuke dingen in de school en natuurlijk een paar beelden van de zaal met de kids.








 
 
 

 
 
 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten