dinsdag 7 september 2021

Listen to your eyes

 

Ondanks dat ik een andere tentoonstelling had verwacht dan deze, eigenlijk ben ik er gewoon ingeluisd door facebook, was deze tentoonstelling in Voorlinden erg mooi om te zien..

Vanuit de polder moest ik eerst nog even wat dingen doen en ondernemen voordat ik naar het museum kon gaan.

Daar aangekomen ging het vlot,  ik kon zo doorlopen omdat ik op tijd was en het was in het museum erg rustig, ondanks de volle parkeerplaats.

De eerste expositie had de naam listen to your eyes, erg mooi om te zien, er waren mooie dingen kunstwerken om te zien die soms ook wat vervreemdend werken. 

De kunst werken van Robin Rhode, waren prachtig, heel veel beweging in de stukken,  ik heb er erg van genoten, ze waren bijzonder...  om te zien, maar ook hoe hij dingen vorm had gegeven, ik was erg onder de indruk van oa de dansende passers, maar ook hoe hij op een zwarte muur de fiets vorm heeft gegeven, zo ook de vlieger. zo simpel maar zo mooi., ik kende deze kunstenaar niet maar is zeker de moeite waard om hem te volgen.

Nadat ik moois allemaal heb gezien ben ik nog even kort de highlights nagelopen om te bedenken dat het leuk is om ze even te zien, maar dat dat niet meer zoveel indruk maakt op mij wat ook logisch is.. 

In de winkel wat leuke kaarten gekocht voor diverse momenten en bij de uitgang kreeg ik zowaar gratis een boek mee van Armando, denk dat ze deze boeken over hadden en dat ze ze daarom weg gaven maar dat maakt niet uit ik ben er blij mee.

Een leuk extraatje zo aan het begin van het schooljaar.. 




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten