maandag 22 oktober 2018

quotes, zins- en woordspelingen voor de grote glimlach (2016-10)

tuinonderhoud
en wie beitst dadelijk het spits af

ik praat uit beleeftijd

niet thuis doorvertellen hoor
maar ik heb geheimwee.

songfestival
de meeste deelnemers worden geroemd
om hun hou-je-kopstem

het leven spaart je niet
ik ben toch ook geen zegel

ben je in het echt net zo echt?

joh die ene avond per dag
dat je in de kroeg zit.

vergeet je plannetjes niet met de zon te overgieten

zo uwe bereidheid, bent u er weer klaar voor?

ik zal jou eens een draai om je orgel geven

in mijn volgende leven geloof ik wel in 
reïncarnatie

mijn welgemeende excusies

alcohol in het verkeer
van A naar Baileys

wees een astronaut en maak een beetje
ruimte voor jezelf

vandaag maar eens even naar een
nietwerkbijeenkomst

een trui van angora
wolgelijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten