vrijdag 29 september 2017

een uit de hand gelopen geintje maar zo leuk

Een oplettende lezer heeft het blogje gelezen dat ik me een gelukkig mens voel


Vandaag was het moment om dit een beetje uit de hand gelopen grap  maar eens te volbrengen.
Het was een zware dag vandaag en ik was erg moe maar okey dat hoort erbij, ik had hard gewerkt, dus ik ging met wat lood in mijn schoenen naar de sportschool waar ik normaal gesproken nooit kom. 

Er werken wat oud-medewerkers van de sportschool waar ik altijd kom, maar dat maakt het ook zo leuk. Bij aankomst werd ik meteen ontvangen door Olivier, die me een rondleiding gaf door het gebouw, hij liet me de diverse afdelingen zien, en ik moet zeggen het zag er prachtig uit, het was een rustige sfeer, maar dat kan ook aan het tijdstip liggen dat ik er was. Ik vond het een mooie, lichte en schone sportschool. Moest wel wennen aan de kleedkamers, alles is electronisch en vond de douches niet zo geweldig, ik hou van een handdouche en niet zon soort van campingknop waar je op moet drukken.. dus ik had al besloten om maar thuis te douchen.

De rondleiding was na een kwartiertje al klaar en mocht ik nadat ik me had omgekleed naar Tim, die mij een persoonlijke training ging geven. De training begon natuurlijk met de cross, om op te warmen,, hooguit 10 minuten, daarna gingen we over op core oefeningen

Ik moest 50-40-30 seconden 4 oefeningen doen, 
de oefeningen bestonden uit kettlebelle swing ( 20 kg, het zal aan mij liggen maar deze 20 voelde lichter dan de kettles bij mijn eigen sportschool) daarna box jumps, dan planken met je bekken strak houden en dan van elleboog naar hand en aan het eind aan een soort van kabel hangen en jezelf als een plank omhoog trekken... Dit dus drie rondjes, met daartussen 1 seconde rust.
Tim begeleide me enorm, wist me toch weer net een duwtje verder te geven dan ik soms doen, maar ook zijn correcties waren duidelijk, al waren er niet zoveel nodig, kennelijk beheers ik de technieken aardig..  maar of hij dacht die is niet meer te verbeteren.:0(

Daarna moest ik 8 rondes lang, 20 secondes de battle row doen.. geloof me het lijkt gemakkelijk maar het valt zo tegen.. het was buffelen, vooral de laatste ronde was heftig.
Dit was een killer voor mijn armen met name, hier kwam ik er wel achter dat ik een wat zwakkere linkerarm heb, dus die moet ik even wat meer trainen om hem ook te versterken

Het was erg gaaf om zo getraind te worden, en zon leuk parcours te doen.

Toen dat volbracht was, werd ik door Tim naar het restaurant gebracht waar mijn buurjongen Esra kok is, dus ik kon even in zijn keuken komen, hem even de hand schudden, en vond het wel even gaaf hem te zien in zijn koksbuis. Het eten wat hij maakte was geweldig, een groentecurry met naanbroodjes. Heerlijk eten. Olivier kwam nog even met mij praten over hoe ik het had ervaren en dat was alleen maar positief, ik vond het zo geniaal dit, dat van het een naar het andere zomaar komt en dat ik dus op deze manier een heerlijke twee uurtjes heb gehad. Genoten van het contact, van die jonge gasten en van de sfeer die ze maakten.. ergens heb ik denk ik toch iets goeds gedaan.

Ik vond het een mooi kado.. 
dus toen ik weg ging, natuurlijk klopte mijn code niet van het kastje, ik voer altijd overal dezelfde code in, geen probleem in principe, maar dit keer dus wel.. ik had de instructie gekregen 4 cijfers, en je nummer van je kastje onthouden dat heb ik dus gedaan, maar nu bleek dat ik dus ineens 3 nummers te moeten invoeren en ja die had ik niet natuurlijk.. dus tja, probleem.. 
gelukkig bood de receptie uitkomst en konden ze met een sleutel mijn mijn kastje openen.. dus ik kon bij mijn spullen en me omkleden

Natuurlijk had ik voor de drie boys een kleinigheid meegenomen omdat ik het zo geweldig vond dit te mogen doen met die jongen gasten.. en hoop dat we vaker van dit soort leuke acties kunnen uitvoeren

zoals ik al eerder schreef ik ben een rijk mens..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten