zaterdag 5 augustus 2017

stand van zaken

Goed zon 4 weken nadat ik mijn vakantie begon, even een korte up-date.. misschien ook wel voor mezelf om even de vakantie een plek te geven... en ach laat ik jullie mee laten genieten hierin

De eerste week was natuurlijk alleen maar badkamer verhalen.. tja, er is verbouwd, er is vroeg, heel vroeg opgestaan, er zijn veel lovende woorden gevallen, er is veel nagedacht over wel of niet een spatscherm.. ben daar nog niet over uit.. het gordijntje voldoet nog steeds prima en uit directe en betrouwbare bronnen hoor ik al dat zon wandje niet slim is omdat je er schimmel krijgt bij het randje onderaan.. dus ik denk dat ik me hou bij mijn douche gordijn en deze zo nu en dan vervang.. geen probleem

De tweede week, de verjaardag van mijn moeder, geweldig leuk om er te zijn, mensje is 83 geworden, toch een hele leeftijd voor dat wijfie.. en nog zo bij de tijd en ad rem. af en toe moet ik bij haar denken aan Mrs Polifax, het spionne met het hoedje, zegt jullie niks maar mij alles.. geweldige boeken vond ik dat toen. heb ze verslonden. Helaas zijn ze niet in ebooks te verkrijgen anders zou ik ze weer herlezen al is het maar voor de herinnering...

Verder die hele week wat liggen te lummelen, bij komen heet dat, was ook erg nodig, was gesloopt na de eerste week met steeds dat vroege opstaan.

De derde week erop natuurlijk heerlijk weg met Heleen en Ayaz naar Vollenhoven, daar ook volop genoten van alles, prachtige omgeving en vooral ook de sfeer met elkaar altijd leuk

Wegens het goede plannen van mij  kreeg ik vrijdag de mannen en Nadira te eten, dus was het donderdag en vrijdag hurry op om alles te regelen... Zaterdag met vriendin Kitty naar Amsterdam wat uiteindelijk de Zaanse Schans werd...  om zondag in te pakken voor Berlijn en dan om 20.00 naar Rotterdam af te reizen om te slapen bij Chris.

De dagen in Berlijn, vlogen voorbij, en heb weer een hele andere kant van Berlijn gezien, erg gaaf dit keer, ook erg genoten. Maar heb zoveel gelopen dat ik met twee prachtige blaren zit nu..  die al aan het genezen zijn gelukkig.
Deze week nog een rustige week denk ik,. maar ik ken mezelf er zal wel weer van alles op mijn pad komen.. we zullen zien..  1 ding is zeker volgende week zondag ga ik nog een paar daagjes naar Parijs.. genieten van de franse sfeeren en van het goede leven

hieronder de marteltocht der tochten.. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten