vrijdag 25 augustus 2017

Spreuken (2016-01)



Stop met dromen,
begin met doen.

Doe kleine dingen
met grote liefde

Je vangt meer vliegen met stroop
dan met azijn

Herinneringen leven voor altijd
voort in onze gedachten

Onze diepste angsten zijn niet rationeel
als dat wel zo zou zijn, zouden we
kunnen leren om met die angst
om te gaan

heeft januari koude en drogen dagen,
dan zal in februari de sneeuw u plagen

Genoeg
je bent genoeg
je hebt genoeg
je doet genoeg


laat de kleine dingen je dag opvrolijken
niet verpesten

mannen verbazen zich over hoeveel een vrouw kan onthouden
vrouwen verbazen zich over hoeveel een man kan vergeten

'good girls'zijn eigenlijk 'bad girls'die
nooit worden gepakt


Calorieën, dat zijn toch van die beestjes
die 's nachts je kleren kleiner maken

Als ik elke dag veel alcohol drink, ben ik
een alcoholist
Als ik elke dag Fanta drink, ben ik
dan niet vanzelfsprekend fanatastisch?

Ik ben niet lui, ik ben extraam
gemotiveerd om niks te doen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten