zaterdag 3 juni 2017

De lettergrabbelton (deel 18)

Aangezien ik dit jaar rijkelijk voorzien ben van diverse scheurkalenders, dacht ik hoe kan ik dit nu even leuk en grappig aanpakken.
Conclusie... heel eenvoudig, een keer per week probeer ik in 2016 de lettergrabbelton als blog er neer te zetten met de teksten die op mijn drie kalenders stonden..( had er al drie en kreeg er nog een vierde bij....) 
de kalenders zijn:
Mwah*
Spreuken *
boeddhistische teksten*
en Rumag
* aan de vorm, onderstreept, cursief of vet kan je zien uit welke kalender het komt

DEEL 18

U wordt vriendelijk verzocht
hier over te stappen op een ander onderwerp

Ouit
You may see me struggle but you will never see me quit

het leven buiten ons maakt ons vaak blind
voor het leven binnen in ons

leid je leven  met 100% eigen risico

(T)huis
met stenen bouwt men een huis, met liefde een thuis

mijn ma is best wel
moedernistischt ingesteld

Happend
Listen bad things happen, and you cant do anythin
about it
(The lion king)


Van mode trek ik me niets of alles aan

Loyality
never let your loyality make a fool of you

Alleen hoogmoed zal zacht als zwak
bestempelen

De menselijke geest is als een aap
die in alle richtingen tegelijk zou willen springen

Je mening over de ander  is iets dat je hoofd
niet iets met die ander

Vreugde is de overtreffende trap van vrolijkheid

De geschiedenis herhaalt zich elke keer anders

Be who you want to be
everyday is a new oppurtinity to change your life and
be who you want to be

Alle tegenstellingen verzoenen zich in het ene

Als je het negatieve er niet van in kunt zien, is de lol
er wel een beetje af

Past
Dont look back, you arent going that way

iets van de andere kant bekijken
heeft ook weer twee kanten

Courage
one of the happiest momenst in life is when you find
the courage to let go of what you cant change

Zoek niet buiten jezelf
wat diep in je verborgen zit

Heeft u nog wat aan te merken
op deze overheerlijke comentaart

Never done
if you want something you had, you must be willing to
do something you have never done
(Thomas Jefferson)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten