dinsdag 27 juni 2017

Artis

 Vandaag gingen we met de leerlingen van het eerste en tweede jaar naar Artis. Dit in kader van de projectweek. De leerlingen hadden opdrachten en daardoor konden wij vrij en gratis door de dierentuin lopen. Ideaal. Ik vond het met recht genieten.

Er zijn zulke leuke foto's te maken dat ik steeds vaker denk, ik heb een hobby te laat ontdekt.. ik had dit veel eerder moeten doen. 

De dag was prachtig, mooi weer, niet te warm maar gewoon lekker aangenaam, de kids waren vrolijk, leuke collega's waren mee kortom het was helemaal gaaf.

Het voordeel van zon dagje uit is wel dat je dan dus je collega's op een andere manier leert kennen en dat is juist zo leuk. Dan weet je weer waarom je daar werkt, en wat een leuke collega's je hebt
 

De heenreis was wat minder, de chauffeur moest nog even de bus ontdekken, zeker hoe te remmen, ik was heel blij dat ik licht had ontbeten.. mijn hemel kwam er beroerd uit. Gelukkig was ik niet de enige die er last van had.. Verder een heerlijke dag gehad met de kids













 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten