maandag 5 juni 2017

De hortus

Zaterdag met vriendin Kitty naar de Hortus in Leiden geweest, Heerlijk is dat om daar te dwalen en te kijken. Zeker als het weer mooi is. De Hortus is met zijn tijd meegegaan en dus ook modern geworden met zijn entree.. Dus dwalend door de tuinen hebben we natuurlijk bij gepraat maar ook heerlijk lopen kijken naar de bloemen die bloeiden. Het viel me wel op dat er toch een soort van verloedering was in de tuin. het kan aan mij liggen, of ik ben verwend, dat zou ook kunnen, met de prachtige tuinen die ik ken van mijn reizen, het leek af en toe wat extra toe aan onderhoud. 

Er waren natuurlijk prachtige bloemen te zien, maar zoals altijd is onze tijd te kort en konden we, leven de museum jaarkaart, er ondanks onze korte tijd om er te zijn, extra genieten.

Ik moet zeker terug naar de Hortus daar ben ik al achter, mede omdat ik nog lang niet alles heb gezien.. gelukkig komt de zomervakantie er aan.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten