zondag 25 juni 2017

Amsterdam wat geen amsterdam bleek te zijn

Na een heftige cross waarbij we bijna dood op de grond lagen, ben ik snel naar huis gegaan om
Me fris aan te kleden en op te maken voor het dagje uit met Kitty. Altijd leuk, verloopt altijd weer anders en we staan regelmatig voor verassingen, kortom ook vandaag verliep de dag anders dan we hadden gepland. Het  begon hoopvol, de busreis naar Schiphol verliep prima en was snel. Aankomst op Schiphol voelt tegenwoordig als thuiskomen dus heerlijk en gezellig. Altijd het gevoel dat ik op reis ga.

Dit keer ook maar anders dan gedacht. Eerst een kop thee bij de Starbucks en bij praten. Daarna ontdekken dat bijna alle treinen naar Amsterdam centraal niet gingen, dus nagedacht wat nu, besloten om samen dan maar naar Leiden gegaan, trein terug, bij Sassenheim In de auto naar Leiden. Daarna zijn we Volkskundig museum voor de tentoonstelling Cool Japan. Ik dacht eerst dat is niets  maar het was een versssende tentoonstelling . Het was genieten en ook het kijken naar wat in cool Japan leeft erg leuk,

Na de tentoonstelling nog samen een bak thee en daarna gingen we weer ieder ons weegs. Ik via station leiden terug naar Alphen om uiteindelijk met de stadsbus naar huis te gaan. Eigenlijk geniaal voor een museum op de hoek met een grote omweg naar huis

Kortom een geweldige dag weer









Geen opmerkingen:

Een reactie posten