donderdag 10 september 2015

test jezelf


Natuurlijk zijn er heel veel testjes op Facebook, en ik vind het leuk om af en toe eentje te doen.
Zo ook een testje over een roddel die over mij de ronde zal doen. Ik was nieuwsgierig, maar heb hem om bepaalde redenen niet geplaatst, moet wel zeggen dat ik het erg leuk vind dat hierin geen verschil zit of je hetero of homo bent, ik werd als man betrapt terwijl ik heftig stond te zoenen met een andere man van mijn site, en diens partner zou het niet weten... Dus dat was heftig genoeg. Ik vond het wel grappig. Daarnaast bleek een hetero vriendje van mij ineens te zijn gaan naaien met een vriend van hem.. dus dat gaf ook al heel veel hilariteit.

Vandaag echter bleek ik plotseling samen te wonen met een leerling van mij. Dit vind ik zo grappig, hij had de test zelf gedaan en er kwam dus uit dat volgens de roddel wij samen zouden wonen


Kortom ik wist ff niet wat mij overkwam toen ik ineens op mijn facebook dit zag staan, maar eigenlijk vind ik het leukste van alles, dat hij dit dus gewoon op zijn facebook zet, zonder ook maar ene moment te aarzelen. Zelfs mij in dit bericht tagt... Zijn moeder reageerde ook nog erg grappig met de opmerking, daar wist ik niets van, maar je bent welkom. Daarnaast zet deze leerling, de tekst,  jullie kunnen ons bezoeken op ons stulpje en dan het adres van school. 

Ik krijg dan toch een brok in mijn keel, een puber van 15 die dit zomaar doet op Facebook, hij is hetero, en dan zet hij dit neer. Het meest leuke vind ik nog wel dat ik  bij de sportschool in de auto zit nog wat te regelen, en ineens op mijn raam word getikt, staat hij daar en vraagt : " Wat eten we vanavond? " Dit is toch een prachtig iets, zo mooi toch dat een leerling dit doet en de humor heeft, en het lef heeft om dit zomaar neer te zetten. Ik geloof dat ik iets goeds heb gedaan op mijn school, ook met betrekking tot het homoseksualiteit en de acceptatie ervan . 

Daarnaast vandaag met mijn oudste groep van de isk naar buiten gegaan, het spel Ratten en Raven gespeeld, ik heb nog nooit zo gelachen, wat een lol hebben die gasten dan. Roep ik Raven rennen beide groepen naar hun eigen lijn om daar slap van het lachen op de grond te liggen en te zeggen. Meneer ging weer niet goed.. en ik moet er om lachen.. omdat ik maar 1 ding in mijn hoofd heb, namelijk dat ik hoop dat ze lachen en dat ze het leuk hebben, even het verdriet in hun hoofd weg te laten gaan...  heerlijk zon dag, de zon maakt dan toch de dag extra mooi.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten