zondag 20 april 2014

toch nog even sporten

 
Aangezien mijn sportschool dicht is met Pasen, en ze hebben gelijk, want ze mogen ook best wel een keer uitslapen en tot rustkomen, tenslotte moeten ze ons toch elke dag weer bezig houden, met diverse activiteiten, besloten we met een stel van de sportschool om maar samen te gaan sporten. Yvonne, had bedacht dat ze wel een leuk circuitje op wilde zetten voor 4 personen, dus met Paulien en Nico, en mij als persoontje, gingen we dit aan. Zondagochtend om half 10 ontmoeten bij Wet en Wild, bij de Zegerslootseplas. ik moet zeggen toen ik op stond dacht ik nog even, waarom doe ik dit weer, ik ken mezelf ik ben enthousiast, heb er zin in, maar als het zover is denk ik alleen maar, waarom denk ik nooit na.. dus ja ik moet ik heb het beloofd. Dus ik opstaan en gaan, snel mijn al klaar gelegde sportkleding neergelegd, en daar ging ik met de auto, ja ik weet het, maar ik heb geen F.. dus ik moet wel, naar de zegersloot, om mijn charmante verschijning daar te laten zien dat ik kan sporten. Bij aankomst stonden Paulien en Nico al klaar en hadden we er zin in, dus wij naar Wet en Wild waar Yvonne zou komen, en ze kwam.. dus het was prachtig met elkaar. Ze had een prachtig circuit uitgezet, die pittig was en heftig maar wel te doen. Ik moet zeggen dat ik afgemat ben, eerst al het hardlopen naar de plek waar het gaat beginnen, dan de kikkersprongen en burpies achter elkaar aan, ik heb mezelf vervloekt dat ik dit doe, maar ik moet ook zeggen het is wel erg leuk ook en genieten, Na dit gebeuren gingen we verder langs het strand en de nodige buikspieroefeningen en tevens oefeningen voor de borstpieren Erg leuk om te doen en ik geniet enorm ervan. \In de buitenlucht was nooit zo mijn ding maar ik begin ineens het leuke er van in te zien, ik merk gewoon dat ik dat heerlijk vind, lekker buiten sporten. Er gaat een heel andere wereld voor me open, ineens zijn mensen die vroeger wereldvreemd leken, omdat ze rond het meer rennen, of mensen die daar lopen en oefeningen doen, niet meer wereldvreemd, maar ze zijn ineens ook mensen die iets doen bij het meer. Vreemde ervaring is dat ook dat ik het zo lekker vind in de frisse lucht om daar te sporten, en me niet eens opgelaten voel. Ik ben zo blij dat ik anderhalf uur intensief heb getraind met geweldige leuke mensen samen en een goed en doordacht opgezet schema, zo leuk en het was genieten samen. Ik heb nu al weer zin in Zaterdag als Jawi gesloten is.. Achteraf bedenk ik me dat ik altijd anti sport was omdat ik het stom vond, nu kom ik erachter dat ik het heerlijk vind en het mis als ik een keer niet kan.. of als de sportschool dicht is, en dan is dit een heerlijk alternatief.. Dank je wel Yvonne, en met goed gezelschap met veel lachen is het helemaal leuk .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten