zondag 13 april 2014

beknelling (lotus)

 
Afgelopen zaterdag was ik de gelukkige persoon die mee mocht werken als lotus bij een brandweerwedstrijd in Alphen aan den Rijn. Een vriend/collega had me gevraagd of ik als lotus mee wilde werken, en waarom niet, ik ben wel in voor leuke dingen. De wedstrijd was bij ons op school, dus dat was helemaal gaaf. Er streden in totaal 7 ploegen om de eer wie het snelst werkten en welke ploeg het beste was in de hulpverlening. De inzetjes waren pittig , dat zeker, en was prachtig om te zien hoe verschillende teams weer anders reageren. Ik had de dag van mijn leven om te mogen spelen dat ik met mijn benen bekneld lag onder een auto, omdat hij van de brug was gegleden en ik was mijn winterbanden aan het vervangen ( ik heb geen idee hoe dat echt gaat, maar ja spelen is spelen, en spel is soms bluf en soms fake) dus geen punt ik heb dat prima gespeeld, ik zat met mijn benen in twee stalen buizen die we bedekt hadden met een zwarte doek onder de auto, en ik had een zwarte broek aan, dus dat zag er aardig geloofwaardig uit. Op het moment dat ze me iets te lang lieten liggen, werd ik niet lekker en belande vanuit een shocktoestand, omdat mijn benen waren verbrijzeld, langzaam in bewusteloosheid. Het was heerlijk om dat te kunnen doen, ik had nogal weinig slaap gehad de afgelopen week en ook de avond ervoor dus ik kon lekker gaan liggen en hazeslaapjes doen heerlijk. Het was een heerlijke dag, zeker omdat het op mijn school was en Laura de kans kreeg om koffie en thee etc te verkopen om zo er voor te zorgen dat er geld binnen kwam voor de samenloop voor hoop. We hebben aardig wat binnen gehaald inmiddels en dat is zo mooi en goed. We hebben niets te klagen ik vond het een gouden dag, en zeker toen ik als afscheid en als dank je wel een prachtige bos bloemen kreeg.. Dat kan niet iedereen zeggen dat je na een dag werken ineens een bos bloemen krijgt... heerlijk is dit. Wat heb ik toch een geweldige leuke hobby naast mijn werk.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten