vrijdag 25 april 2014

heerlijk stel

 
 
Eén van de opdrachten in de project week was een ontbijt met elkaar regelen. Aangezien ik mijn klas, die ik momenteel als coach mag begeleiden voor korte tijd, en ik ze zo weinig zie, heeft een collega met ze en compleet ontbijt geregeld. Ik had er totaal geen invloed op helaas, en dat zorgde voor verschillende leuk dingen. Een leerling kwam met zijn sinasappelpers zodat we een vers glaasje jus konden krijgen, de andere met een bak aardbeien, weer een ander kwam met 20 eieren en noem maar op, ik heb vreselijk gelachen hierom . Natuurlijk kan ik weer niet normaal doen, ik had een keurig lokaal aangewezen gekregen, maar ja een lokaal met tafels vind ik niet alles, dus ik had bedacht dat ik maar ging picknicken in mijn lokaal op de grond, dus dat werd het. Met elkaar op de grond zitten en dan lekker eten en kletsen, ik heb wel alle mobiels ingenomen en i-pads omdat ik vond dat dat niet nodig was.  Het werd een gezellige boel met elkaar, we hebben gepraat met elkaar en wederom zie je toch de mooie dingen van de leerlingen.  Ze zijn sociaal en helpen elkaar enorm met van alles en op allerlei gebied dat vind ik zo leuk. We hebben eerst alle bekertjes etc uitgedeeld, daarna het drinken en ieder heeft zijn eigen broodjes meegenomen dus dat was ideaal en leuk. Met elkaar eerst 30 sinasappelen uit geperst en daarna dit eerlijk verdeeld onder de kids, ik had al ontbeten namelijk en dacht ik moet toch op mijn lijn letten dus ik doe even niet mee nu. Het was een  leuk activiteit met deze gasten en ik had het erg naar mijn zin. Wederom zie ik wat een leuke kinderen ik heb in deze klas en wat een gelukkig mens ik ben dat ik ze les mag geven hier heerlijk.  Het was erg gezellig en er zijn geweldige leuke fotos gemaakt van de klas voor de site op school, en natuurlijk uniek omdat ze op de grond zaten en het zo leuk hadden met elkaar.
Een goed ontbijt is alles en een goed begin van de dag en dat bleek wel
Heerlijke dag weer met die gasten het was genieten
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten