dinsdag 1 april 2014

1 april

 
Ach ik wilde het niet doen maar het ontglipte me deze ochtend al meteen. Ik was nog niet op school   of bij de eerste leerling zei ik alleen maar, wat heb jij nou op je broek.. en prompt die keek en pats raak. 1 April, het is erg de grap was te simpel voor woorden en niet eens orgineel maar ze stonken er wel in. De kop was eraf en ja dus daar ging het maar door en door, niet gek toch, ik kwam een meisje tegen en daar zei ik tegen er zit een scheur in je schort en ja hoor ze keek dus weer 1 april. De grijns van haar op haar gezicht, en dan de opmerking dat ze hier instinkt geweldig en ze moest ook erg lachen hierom. Kortom de toon was gezet, ik heb helemaal gelachen toen een meisje langsliep en ik zei, je veter is los, zij kijken en ik zei 1 april, waarop ze zei wat stom van mij ik heb laarzen aan en ik heb vanochtend nog zo gedacht dat ik dat moest doen om te voorkomen dat ik er in zou stinken als ze iets zeiden over mijn veters., kortom het was lachen met elkaar. Het meest leuke vond ik wel een collega die ik te grazen nam, Ze is nogal van het mooie, en wil er altijd zo leuk mogelijk uit zien, haar kleding altijd op en top op elkaar afgestemd, en alles is perfect. Ik kon het niet laten natuurlijk toen ze door de gang flaneerde om te zeggen dat er een scheur zat in haar broek aan de achterkant.. ze stond acuut stil, bevroor helemaal en keek alsof ze water zag branden, de totale paniek sloeg toe, waarop ik zei 1 april.. ik weet niet of ze de humor er van inzag maar ik wel in ieder geval. Een leerling kwam naar mij toe en die zei ineens dat ze om half 12 naar de aula moesten voor een disco, en daar kan ik zo boos om worden dat dit soort dingen gedaan worden zonder overleg, dus toen ik zei ik weet er niets van zei ze allerliefst glimlachend met haar nog wat peruaans accent 1 april, en ik had het niet meer, ik zei meteen je bent de eerste die het lukt mij te grazen te nemen. Kortom ik vind het geweldig. De isk groep die niet mee gingen zwemmen kregen van mij de opdracht om een toneel stuk te bedenken met de ultime 1 april grap erin verwerkt. Ik dacht dat ik niet meer bij zou komen , wat een gave stukken. Het zijn wel loeders de kids dat wat ze hadden bedacht was afschuwelijk, maar goed het was wel erg leuk. Het begon er mee dat een viertal had bedacht dat ze een scene zouden spelen waarin een jongen een player speelt, het gevolg is dat hij 3 meiden probeert te versieren maar niet weet dat ze vriendinnen zijn, gevolg is dat hij met de ene afspreekt, zij hebben al met elkaar afgesproken dat ze er niet aan meedoen, ze gaan hem te grazen nemen. Uiteindelijk belt eentje hem op en gaan ze uit eten en dan komt vriendin 1 eraan die begint een scene te schoppen, daarna de derde en zo komt er een hoop ellende en uiteindelijk zeggen de meiden dat  hij moet kiezen voor 1 van de drie en dat doet hij ,waarop ze alle drie zeggen 1 april dat ze zo met players omgaan, heerlijk deze humor. Daarna kwam een groepje die het heel gemeen deden, ze kenden elkaar al lang en waren erg rijk, er liep een meisje langs en ze zeiden tegen elkaar die gaan we te grazen nemen. Het plan gedacht, een jongen gaat dat meisje ten huwelijk vragen, het is een somalische jongen en een somalisch meisje, dus zei zegt ja in het spel. De jongen uit Indonesie gaat ze trouwen en voor het altaar zegt het meisje ja, en de jongen zegt nee, en gilt het uit 1 april en loop gierend van de lach weg met de andere vriend van het stel.. kortom een vreselijk misselijke grap maar wel leuk en orgineel bedacht en gespeeld. De laatste bestond uit een toneel stukje waarin en jongen en een meisje aan tafel zaten en een meisje speelt dat ze een hartaanval heeft, en dat gelooft de man niet, die zegt die grapjes ken ik en ga zo maar door, totdat de dokter komt en zegt dat ze echt dood is, de man in tranen en huilen, en hij kan niet leven zonder haar en maakt zich zelf dood. Op dat moment zie je de vrouw bijkomen en een briefje van 100 geven aan de arts met de opmerking te gek dank je wel dit zal hem leren mij niet meer te waarderen, totdat ze bij haar man komt die er dood bij ligt met een doorgesneden keel met een mes in zijn hand.. dus geen leuke 1 april grap van die vrouw maar weer orgineel en goed bedacht ik heb genoten weer.
Daarna was ik er klaar mee, 1 april was op en af en  ben ik lekker gaan sporten en daarna lekker naar huis heerlijk  was een mooie dag en ik heb genoten
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten