dinsdag 7 januari 2014

plank


Tja nooit geweten dat het een echte soort van sport was. Van de week bij de Get fit Circuit, moesten we dan wel planken, maar ach dat stelt voor mijn gevoel zo weinig voor, dat moet ik toch kunnen zou ik denken. Ik moet bekken dat 45 seconden best lang is in zon geval, zeker omdat je nogal onhandig ligt altijd, maar goed ik doe het dan maar. Natuurlijk las ik op facebook dat een vriendin van mij begonnen is met 30 dagen planken.. Ik dacht eerst ze is overleden, maar nee het bleek inderdaad te bestaan. Het is de bedoeling dat je elke dag een korte tijd als een plank gaat liggen in je huiskamer of waar dan ook. Dit volgens en schema doet en het schijnt dat als je dit volhoud je een super strakke buik krijgt, prachtige billen en mooi gespierde armen. Ik moet zeggen, ik ben er mee begonnen op zaterdagavond, en ga eens proberen dit een maand vol te houden volgens onderstaande schema. ik ben benieuwd wat er zoal uit komt.


de goede houding


het schema

Geen opmerkingen:

Een reactie posten