woensdag 29 januari 2014

dokter Hart

 
Zomaar begonnen met opnemen, omdat het me zo leuk leek, ik las het intro en dacht ach waarom het geen kans geven.. Inmiddels ben ik verslaafd aan deze serie, kan de week bijna niet afwachten om weer de volgende delen te zien.  Het verhaaltje is flinterdun, en het stelt eigenlijk niet zoveel voor, maar de mensen die de serie One Tree Hill hebben gevolgd weten hoe een serie je in de greep kan houden. De intriges die er spelen, de personen die op verschillende manieren toch iets hebben... kortom het is smullen. Ik raad het iedereen aan om op woensdagavond op net 5 af te stemmen en de serie te volgen. Ik vind het genieten en niet alleen om de prachtige spelers maar ook het verhaal en de intriges.. heerlijk
 

 
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten