vrijdag 3 januari 2014

genoeg voorraad

 
Vorig jaar heb ik  in een soort van verstandsverbijstering  een scheurkalender gekocht met One liners, ik dacht dat is leuk, en om eerlijk te zijn het is ook leuk. Het hele jaar zit ik elke dag een one liner te lezen en soms doet het met glimlachen soms doet het me nadenken. Dus ik kon het toen al niet laten om deze one liners af en toe met jullie te delen. Mede omdat ze zo leuk zijn. Ik heb dan ook geen moment geaarzeld om dit jaar weer een oneliner kalender te kopen en deze te gaan gebruiken voor af en toe in een blogje.
Maar nu ben ik er nog niet, op school gebruik ik altijd de Wet van Murphy scheurkalender, en de leerlingen vinden deze ook erg gaaf. Vaak gebruik ik een wet van Murphey als opening van de dag om met ze er over te praten, als hij tenminste aanslaat en ik hem mooi genoeg vind hiervoor. Deze wetten van Murphey heb ik natuurlijk ook al regelmatig hier neergezet dus dat zal ook blijven omdat ze soms ook zo raak zijn. Nu komt er iets nieuws, namelijk, mijn broer bedacht samen met zijn vrouw dat het leuk zou zijn om mij een scheurkalender te geven, met oosterse wijsheden, en dat is tof, dat is een kalender die ik jaren heb gehad, maar er mee gestopt ben omdat het af en toe zo zwaar was en soms zo zwaar op de hand dat ik de hele dag in een dip zat. Dus de oplossing was hem niet meer te kopen. Hoezo kop in het zand
Nu ik hem weer in mijn bezit heb, heb ik hem maar naast mijn one liner kalender gehangen om zo wat meer evenwicht te krijgen en te maken.. natuurlijk ga ik nu ook een blogje maken eens in de zoveel tijd met oosterse wijsheden
 

oostersewijsheden foto
one liners foto
wet van murphey foto

Geen opmerkingen:

Een reactie posten