donderdag 23 januari 2014

en dan is nu Rome aan de beurt

 
Het moest er van komen, al  zo lang staat rome op mijn lijstje van wensen waar ik heen wil en eindelijk gaat het gebeuren in de voorjaarsvakantie.  En ik heb er helemaal zin in. We zitten in het hotel LOVE, dus als daar de vonken niet vanaf gaan spatten dan  weet ik het ook niet. ik denk dat ik na de vakantie terug kom ineens verbonden ben met een italiaan of zo. Al jaren trekt Rome mij, oa door de boeken van Dan Brown die zich daar afspeelden, in ieder geval Het Berini mysterie, dus dat is iets wat ik nu ga herlezen of de film ga zien om zo weer helemaal bij te zijn en te weten wat ik kan zien.Natuurlijk gaan we ook het Vaticaan bezoeken, en alle dingen die daar leuk zijn, ik heb er zin in en ben er klaar voor. Het enige vervelende is wel dat ik een andere afspraak moet verzetten helaas, omdat ik anders niet weg kan. Maar dat lost zich ook wel op lijkt me.
Kortom Rome here i come.



1 opmerking: