woensdag 4 september 2013

mensen in parijs deel 3

zoveel moois en mooie mensen te zien in deze stad, zo de oude man die hier onder zit, de non die ik zag staan die door haar uit straling zoveel aandacht trok dat de rest vervaagde en ik weet niet waarom dit zo was. Ook de vader die in het gras ligt om een prachtige foto te maken van zijn dochter met achter haar de eifeltoren,  het meisje met haar knuffel die een foto maakt met de knuffel er bij. Moet meteen denken aan een film die ik ook zag over een tuinkabouter die de wereld over reisde en dat de eigenaar steeds kaarten kreeg vanuit verschillende landen.. heel grappig of aan Knoet, de ijsbeerknuffel die al op heel wat fotos is verschenen, of de pinguinknuffel Nico waarmee de skiploeg in oostenrijk mee aan de haal ging, geweldig gewoon.En zo zijn er weer bijzonder fotos vind ik. Niet allemaal even duidelijk door het formaat hier maar geloof me ze zijn bijzonder genoeg.




























Geen opmerkingen:

Een reactie posten