donderdag 5 september 2013

Gouden masker ( incluis schokkende fotos)

 
Aangezien mijn gedrag als theaterman nooit verloren gaat, wilde ik me ook een keer als Tout voelen, kortom ik heb heel wat pogingen gedaan om me zo te voelen, met name dat gouden masker intrigeerde me enorm en ik wilde natuurlijk ook weten hoe dat zou voelen zon masker. Kortom al jaren aan het zoeken naar een ervaring die ik zo zou kunnen beleven, tot op een dag, ik ineens op facebook foto's zag van mensen met een gouden masker op hun gezicht, ik helemaal lyrisch dat is logisch, en laat ik nou ineens via vriend Frans horen dat hij van vriendin Thalita een gouden masker  heeft gekregen met de belofte dat hij na het gebruik van dit masker er jaren jonger  uit zou zien. Dit is een leuke bijkomstigheid laten we eerlijk zijn maar mij spreekt vooral het idee aan dat ik met een gouden masker het gevoel van tout kan benaderen. Daarnaast hou ik erg van het uitproberen van nieuwe uitvindingen, zoals een aantal weten, om maar even terug te verwijzen naar mijn experiment met de modder uit de dode zee escapade in mijn badkamer. Heb nog dagen staan spoelen en het oplossen van de modder uit het bad. Zo zijn er wel meer dingen die ik dan doe zonder eerst echt na te denken of het wel verstandig is. Dus nog voordat vriend Frans dit masker op zijn gezicht had gezet had ik er ook al eentje besteld om toch ook maar eens 25 minuten in totale ontspanning met dit masker in mijn bad te verdwijnen, om daarna het masker op te lossen in het water en zo nog extra veel te gebruiken om ook het lichaam te voorzien van de nodige verjongende extracten en vooral om dat mooie goudlaagje te krijgen. Het masker kon ik bestellen via Facebook maar het is handiger voor de belangstellenden hem te bestellen via KYHU   Het kost niet veel, ze komen speciaal uit China en worden geimporteert. Nu weet iedereen bijna dat we nooit echte gerimpelde chinezen zien, dus kun je nagaan hoe goed dit product is, ze schijnen ze daar vaak te gebruiken. Ik moet zeggen mijn ervaring met het masker in ontspannen toestand in het bad is heerlijk, de werking is verkoelend. Ben wel even te dom geweest, want nadat ik de verpakking al had geopend bleek er op te staan dat het wel handig is als je hem in een koele ruimte bewaard, dus dat is nog een extra tip stop hem als je hem niet gebruikt in je koelkast. Nadat ik heerlijk een half uur had gelegen met het masker op mijn gezicht, daarna het masker zo goed als bijna had opgelost in mijn bad, en daar nog een kwartier in had gelegen, was ik inmiddels bij de ervaring van Tout en dat is geen succes, ben ik volledig ontspannen en bij een blik in de spiegel schrok ik toch wel heel erg, want het was bekend dat het heel goed zou werken maar zo goed.. hieronder staan dan de foto's van ervoor, tijdens het dragen van het masker en het eind resultaat
 

Het masker in de verpakking
 
 
 
 
 
 
voor het masker


 


tijdens het masker
 
 
 
 
 
 

na het masker

(natuurlijk is dit met een knipoog maar eerlijk is eerlijk, het masker is geweldig en een echte aanrader voor iedereen, ik zou zeggen bestel hem bij bovenstaande link)
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten