zondag 8 september 2013

bijzondere fotos (Parijs) deel 1

De eerste foto vraagt wat uitleg. De camping in Parijs had drie soorten toiletten, de beruchte gat in de grond, en die wilde ik echt niet, ik ken mijn kwaliteiten en die zitten zeker niet in het op je hurken gaan zitten zonder steun en dat volhouden. ik krijg altijd alles eronder en ik ben er niet blij mee, dus die vielen af, de andere is een gewone zit wc, wel in 3 variaties, namelijk normaal, hoog, en deze dus. de mine plee. Aangezien vriend Ayaz en ik regelmatig samen naar het toilet gingen was het dus op de hele hoge, die was meestal bezet, de gat in de grond soort, die wilden we beiden niet, dus zei ik tegen Ayaz pak jij deze maar en ik koos de wc uit, juist met de minipot.. wel aardig voor onze kleine medemens maar ik werd er niet vrolijk van om mijn lange, toch wel lenige lijf hier op te moeten neerzetten... wat ik dus ook maar niet heb gedaan. Maar wel een foto natuurlijk.
 
 
let op de duif







 
deze vond ik erg bijzonder ik zei steeds
als je de film niet leuk vind
kan je zo van de duikplank
springen







Geen opmerkingen:

Een reactie posten