dinsdag 3 september 2013

mensen in Parijs deel 2


Zoals al eerder bleek weer een serie met mensen uit de stad Parijs, de bovenste foto vind ik zo schattig, het kleine jochie die zit te kijken bij de mac naar buiten.. prachtig zeker door de schimmigheid van de foto vind ik hem erg mysterieus.. tevens de prachtige fotos van de obers op mom martre, die daar prachtig gekleed rondlopen, de groep internetverslaafde bij de receptie van de camping, dit keer niet een plek voor rokers maar digididoo mensen, het meisje in prachtige kleding in de metro maar dan wel nog met het prijskaartje aan haar sjaal, de jongen die op de brug in parijs zijn slotje beschrijft om deze op te hangen aan de brug. De mannen in het zwart, waarvan ik me nog steeds afvraag waarom ze zo zijn gekleed. kortom weer veel gezien en gefotografeerd op mijn eigen wat verstopte manier.






                   


   



een verstopte burka









 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten