dinsdag 1 oktober 2024

kb op donderdag

 

Afgelopen maandag vroeg Frank aan Lisette of ze de kb wilde geven, ze zei ja, en ik meteen leuk... nou dat leuk werd met de minuut minder tijdens de training. ik was kapot en met mij velen.

Toch was het wel lekker even wat afwisseling in wat wij altijd doen. het was genieten met elkaar, dikke lol en zeker als je samenwerkt met Marjolein dan is het dikke pret maar ook heel serieus.

warming up

in twee tallen, de ene in squat holt de ander renden naar de overkant deed daar 5 burpees en dan terug

elkaar aantikken en dan ging de ander rennen en deed 5 burpees, daarna 4.3.2.1.. nou dat was al een hele opgave

De eerste emom bestond uit 3 rondes van vier oefeningen pre ronde ( 1 minuut)

oefening 1

met bar

clean and press

front squat

shoulderpress

 oefening 2

 12 burpees

oefening 3

50 mountainclaimbers

10 sit ups

oefening 4

30 seconden planken

 daarna kwam de volgende opdracht

bestond uit in twee tallen

1 in squat hold

je ging van 10 naar 8-6-4-2

swing 10 stuks en dan afbouwen

daarna kwam de vraag zware afsluiting of gemakkelijk

dus we kozen natuurlijk voor de gemakkelijk afsluiting

maar eerst was er weer de oefening 3 rondes per4 rondes met elk een aantal oefeningen  

ronde 1

kb swing 10

deadlift 10

ronde 2

10 lunges ( 5 per been)

20 jump lunges

10 squat jumps

ronde 3

die heb ik dus heel duidelijk geblokt

ronde 4

shoulder press met kb holt

 daarna weer in tweetallen afbouwen van 10 naar 2

en dat ben ik ook kwijt

daarna de cooling down en heb ik ontdekt hoe ik het beste mijn hamstring kan rekken

en gelukkig ook thee met elkaar erg gezellig zoals altijd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten