vrijdag 4 oktober 2024

Als je dan toch bezig bent met nog gezonder gaan leven dan ook maar.... de cross op zondagochtend

 

De wekker zegt opstaan, mijn lichaam zegt blijf liggen. mijn hart zegt kom op je wilt toch kilo's verliezen.. je bent al zo goed bezig, dus dit kan er ook nog wel bij.... en het klopt het kan er ook nog wel even bij.

Naast dat ik langzaam mijn eetpatroon weer normaal aan het maken ben, ik eet niet meer in de nacht... soms werd ik wakker en dacht ik een plakje kaas.. en daar bleef het dan niet bij het waren er altijd 3 en soms meer..

Maar dat is inmiddels afgewend. en nu een maandje vasten, maar dan wel op mijn manier.. dus tussen 6.00 of hoe laat ik ook opsta tot aan het avond eten eet ik gewoon daarna niets meer.. dat is soms 12 tot 13 uur... daarna ga ik langzaam terug naar het programma dat ik jaren heb volgehouden maar dan met kleine wijzigingen zodat ik wel mijn lichaam blijf verbazen.

Kortom geen goed voornemen voor voor 2025 maar gewoon voor de tijd van het jaar.

De warming up was in tweetallen en ik ging met Ruud

We moesten tegenover elkaar gaan staan met een gele bal, de ene hield de bal vast in squat hold de ander ging er 20 x tegenaan schoppen, dit deden we 3 rondes

daarna zelfde principe maar dan met je been er over heen 20x 2 rondes

daarna gingen we liggen de ene had de bal tussen zijn voeten, en die deed zijn benen omhoog, een legraiser en dan ging de  bal als je beneden was naar de buurman die hem dan meteen van je moest overpakken  de man 10 x dus in totaal 20 x

daarna gingen we liggen met onze rechtervoeten tegen elkaar aan en dan eerst met links elkaars voet aantikken onder en dan boven de andere been daarna wisselen

Toen was het tijd voor de hel.

bench press

oefening 1 10-8-6-4-2-4-6-8-10

per ronde een gewicht erbij, zodat je op 2x op je max zat en dan weer afbouwen, die deed je dus ook in tweetallen

daarna de duo wod

persoon 1 in de wallsit

persoon  2

10 bench press

10 jump over step

10 mountain claimbers ( l en r is 1)

10 jump in en out

daarna wissel 

elk 6 rondes

 

daarna gingen we over op nog een ramp oefening

 emom

in twee tal

ronde 1

10x deadlift en 10 squat met kb

ronde 2 

10x squat met kb , 10 pushups

ronde 3

10x push up, jump over step 10

ronde 4

jump over step 10, 10 deadlifts

en dat 12 minuten elke minuut 1 ronde ( dus 3 rondes in totaal)

daarna death by

minuut 1 

1 push up 1 squat

en zo steeds opbouwen tot aan 13

dus in totaal  13 rondes en ik heb  het gehaald

maar het was afzien en heel vermoeiend

daarna gingen we aan de thee met elkaar erg leuk


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten