vrijdag 13 februari 2015

wensen en grenzen uit eten

Eindelijk was het dan weer zo ver, we gingen weer uit eten met de groep van het oorspronkelijke Wensen en Grenzen project. Om half 7 stond ik voor de deur bij Elizabeth om samen met haar te lopen naar het door Martin uitgezochte restaurant. Rhodos. een soort van net iets deftiger Griek. Het was een bijzonder restaurant dat wel. Samen al pratend met Elizabeth, gaat de wandeling snel en goed. We praten over alles, lopen heerlijk arm en arm te dwalen door de stad, en voor we het weten zijn we er dan ook. We schuwen geen onderwerp en het is zo heerlijk dat we gewoon alles kunnen zeggen en doen, we hebben erg veel lol samen, daarnaast ook de diepere gesprekken natuurlijk waar we niet onderuit kunnen en ook niet willen. Terwijl we aankwamen bij het restaurant, bleken we de eersten te zijn, dus wij lekker naar binnen, even snel in de groepsmessenger, gezet dat we al binnen zaten, wat drinken besteld en nog even gezellig gepraat. Al heel snel kwam ook Edwin binnen, meteen is het dan weer leuk en gezellig, het schuift vanzelf in elkaar, en gaat gewoon door. We vragen even hoe het is,  hoe het gaat, of er nog belangrijke dingen zijn en dan gaan we weer verder met van alles. Als derde kwam Martin binnen, klokslag 7 uur, zoals was afgesproken, de organisator van dit eetfeestje, dus het was meteen weer lol en goed. Even later kwam  ArjEn binnen in het restaurant. Zoals altijd bij binnenkomst als we compleet zijn gaan we even schikken en aftasten en dan barst het los, we plagen elkaar, genieten, dagen elkaar uit, kijken elkaar diep in de ogen, vertellen persoonlijke dingen, en ga zo maar door. Het is altijd weer een feestje met elkaar. We genieten en naast dat het goed eten is, met een heerlijk dessert en natuurlijk het kopje thee met noga, is het gewoon genieten. Dit keer hadden we de uitdaging gesteld dat niemand zijn telefoon mocht pakken vandaar tijdens het eten, pas als de rekening betaald was dan mochten we onze telefoon pakken. Ik moet zeggen het was niet moeilijk, maar de pogingen om elkaar er in te jassen was vindingrijk en leuk. De opmerking van maak ff een foto, of kijk even in je agenda of je kan. Je telefoon gaat, etc, heerlijk, en steeds ging het goed met elkaar. heerlijk weer. Ik heb weer heerlijk genoten met deze gasten en het is een feestje om zo met elkaar eens in de zoveel tijd af te spreken en bij te praten en te genieten van het samen zijn. Lekker ongedwongen en goed. Ik prijs me wederom meer dan gelukkig dat ik zulke toffe gasten om me heen heb waar ik mee kan genieten, kan sparren  en plagen. Ik verheug me nu al op de volgende keer weer met elkaar te eten.
(Bovenstaande foto is pas na het eten gemaakt)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten