maandag 9 februari 2015

Klantenservice van de OTTO

 
Vrijdagochtend bedacht ik me, ik wil ga eens bij de otto kijken, wie weet zie ik nog iets leuks wat ik niet nodig heb maar toch niet zonder kan. Juist kleding. Zie ik daar toch een prachtige trui staan met een prachtige sluiting, wat ik nog niet eerder heb gezien van Jack en Jones, dit is wel één van mijn merken. Dus ja daar had ik wel oren naar . \Dus ik heb meteen een poging ondernomen om maar eens hem te bestellen. Dat ging goed totdat, juist ik moest inloggen met mijn mail adres, dat weet ik, en mijn wachtwoord. dat weet ik niet. dus na tig pogingen, gaf ik de moet op. Toch bleef het knagen  Vrijdagmiddag bedacht ik me, ik ga nog een poging wagen, wie weet lukt het, en wederom op het zelfde punt bleef ik hangen. Dus ja probeer maar een nieuw mail adres, helaas dit werkte ook niet.. kortom ik kon het niet bestellen. Gelukkig kan je altijd met de vakkundige mensen bellen van de klantenservice van de Otto, dus dat heb ik maar gedaan.  a 65 eurocent per minuut. Dus ja ik dacht ik wil dat shirt, ik wil het dus ik wacht, na een kleine aantal minuten een lieftallige dame die me te woord stond, en ja hoor ik legde haar uit wat er aan de hand was, en zij zou mij keurig verder helpen. Maar het apparatuur wat ze gebruikte werkte niet helemaal, dus dat was lastig, ze zei veel, en ja ik hoorde veel zuchten, alsof ik met een hijglijn was verbonden, ze probeerde nog wat dingen, zei toen heel zacht tegen haar mede klantenservice collega dat ze het niet kon vinden en dat ze me wel voor een paar minuten in de wacht ging zetten, dat verdiende ook wel lekker. Ik hoorde dit aan, en dacht er zo het mijne aan. Ze was kennelijk al vergeten dat ze mijn lijn nog open had staan. Dus ja hoor, daar kwam het, Meneer ik kan het niet vinden, ik zet u even in de wacht. Ik zei meteen, dat ik daar niet van gediend was omdat het 65 cent per minuut kost en dat ik dit gewoon niet wil. Ze wimpelde het af met de woorden, u wilt geholpen worden en dus zet ik u even in de wacht. Voor ik nog maar iets kon zeggen lag de hoor in de wacht. Ik heb me niet bedacht ik heb de hoorn op de haak gelegd, en ben meteen in de mail geklommen om aan de klantenservice een mail te sturen dat ik dit geen stijl van doen vind, en dat ik 10 minuten keer 65 cent bij hun declareer, dus dat ik 6,.50 euro op mijn rekening wil hebben. Keurig mijn naam erbij gezet en mijn iban nummer dus wie weet dat ik dat zie verschijnen.
Wie niet waagt wie niet wint tenslotte.
Een geluk bij een ongeluk is dan toch wel, dat ik op de site van Jack en Jones dezelfde shirt heb gevonden en die word verstuurd zonder verzendkosten dus ik ben nu helemaal gelukkig.
Nu nog afwachten wat de Otto als tegenaanbod doet
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten