maandag 23 februari 2015

niet frustrerend of zo.... helemaal niet


Sinds kort krijg ik via de site van: Mens  Prohibited fashion, regelmatig de fotos toegestuurd van de nieuwe mode die er is.. ik moet zeggen dat het er prachtig uitziet, de ontwerpen. Jalours ben ik zeker als ik ze zie, zo mooi, prachtig van snit, mooi vormgegeven, dat ik, als ik inderdaad zon lijf had als de modellen, ik dit zeker zou kopen en dragen.. Ik hou erg van bijzondere variaties op stijlen. Zeker als, je zoals ik, er voor kiest om 1 kleur te gaan lopen. Dit nodigt uit om verder te kijken dan de kleur, of het ergens bij past, je gaat zoeken naar stofjes, naar modellen die net iets anders zijn, ( Jack & Jones, zijn hiervan ook een mooi voorbeeld waar veel te vinden is) wat net weer iets anders is dan het geijkte. Kortom je verlegt je blik en je hebt een bepaalde stijl en toch is het nooit saai. Het gemak van 1 kleur is ook dat je nooit bang hoeft te zijn dat je rode sok bij je witte broek komt, of dat je als je op vakantie gaat je setjes wel bij elkaar passen. Het is ook handig omdat je in een winkel snel klaar bent. je loopt naar het zwarte hoekje, je kijkt of er iets tussen zit wat je leuk vind, of het je past en klaar. Geen gedoe met ik heb niets wat er bij past, maar gewoon dit koop ik omdat ik het mooi vind. Het gemak dient de mens. De wasmand is ook een overbodige luxe geworden, dat wat je hebt gedragen, stop je meteen in je wasmachine en als hij vol is zet je hem aan, klaar, een kind kan de was doen bij mij, geen punt, geen probleem. De opmerking die ik vaak hoor is dat dit wel heel saai is, maar geloof me het is nooit saai, uitdagingen ten over, genoeg bijzondere dingen te vinden waardoor je dan net niet in dat wat iedereen draagt loopt. Daar hou ik van, daarom vind ik de site van bovenstaande merk ook zo prachtig, maar ja met het figuurtje dat ik heb zijn dit soort kleding stukken ver buiten mijn bereik.. Het gevaar dat als ik er in loop en er dan als volgt uitzie,
of als deze
is niet mijn keus..  daarom hou ik me bij de plaatjes, genieten van de ontwerpen die gemaakt zijn.
Mochten er nu mannen zijn, die na het lezen van deze blog denken dat ze deze kleding wel kunnen dragen, dan heb ik het volgende advies: NIET DOEN, dit is voor de jeugd en zie onderaan hoe het eruit ziet als je als te oude man je te jeugdig kleed


Dit is nu een voorbeeld waar bij vriend Frans de opmerking zou maken:
"Meneer, de jeugd vraagt zijn t-shirt terug, ze staan op de hoek van de straat"
En zo is, hoe mooi de bovenstaande modellen deze kleding stukken ook staan, sorry mannen van boven de 40, en misschien al jonger, als je geen strak afgetraind lichaam hebt, waag je hier maar niet aan, maar geniet van de prachtige vormen van de ontwerpen,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten