maandag 16 februari 2015

cadeautjes dag en dag zeggen

 
Het was vandaag een bijzondere dag, het begon al met het opstaan, gisteren had ik al gelezen dat er veel vries zou komen, dus ik ben nog snel naar beneden gegaan en heb heel snel mijn voorruit bedekt met mijn zwarte doek zodat ik niet hoefde te krabben. Ik moet zeggen ik vind het wel gezellig als de hele buurt staat te krabben, maar soms even geen zin. Toen ik deze ochtend dan ook uit mijn raam keek en zag dat ik goed had gegokt, was ik super blij, ik kon meteen rijden, okey de zijramen en het achterraam moest nog even gebeuren, maar met het flesje met magische spul, dat, ja ik weet het, slecht voor je rubbers, maar aangezien ik toch geen kinderen wil, is dat geen punt, was het zo klaar. Daarna Ingrid opgehaald, en dat is elke ochtend weer gezellig in de auto, soms een beetje dom praten, dan weer diepe gesprekken, soms lekker lachen, kortom het is een feestje. De eerste lessen liepen goed, en dat is altijd lekker. In de pauze kwamen er twee leerlingen van mij binnen rennen uit de ISK klas met een cadeautje, van hun ouders, omdat en de reden weet ik niet, kreeg ik ook niet boven tafel, maar het was echt een cadeautje uit Egypte. Dus ik heb het ontvangen en het uitgepakt toen ze weg waren. Ik kreeg een prachtige klok uit Egypte.  Daarna vergaderingen in en snel tussen door naar mijn postvak, waar ik het boekje van Istanbul terug vind en als cadeautje voor de dank een popje in  traditionele kleding van Turkije, prachtig,  vind ik zo lief dat ik dit soort dingen krijg van mensen, het hoeft niet maar het is wel weer erg mooi en dierbaar. Van mijn buurvrouw kreeg ik zomaar een doosje waar een soort van moestuintje in zit, die ik kan kweken. zo gaaf,  Daarin zal ik toch altijd een mens blijven met een kinderlijk hart.  Vanavond was mijn laatste avond als bestuurslid van de lotuskring Poeldijk. Aangezien ik op school er toch een extra taak bij heb en veel moet doen, heb ik besloten om te stoppen als secretaris en om gewoon als instructeur en als lid verder te gaan. Het is wel even lekker maar 1 keer in de maand op en neer te rijden in plaats van twee keer per maand.  Het was wel even vreemd, om af te sluiten maar het is goed. Soms moet je dingen die je al heel lang doet loslaten om nieuwe dingen de kans te geven en daar je weer volop in te storten. Als dank kreeg ik een prachtige cadeaubon waar ik iets moois voor kan kopen op het internet, ik vind dat leuk, ik zal hem zeer goed besteden.
 
Kortom deze maandag, was een cadeautjes dag


Geen opmerkingen:

Een reactie posten