vrijdag 27 februari 2015

dat is een mooi excuus

 
Zoals al eerder verteld ben ik begonnen met een cursus fotografie, of ik er echt wat aan heb of opsteek is de vraag, ik denk namelijk dat ik stiekem al mooie foto's maak, die voor zich spreken. De foto's van mensen, en met name van mannen, of jongens, zijn toch wel een thema dat ik leuk vind om te doen. Ook kinderen doen het erg goed in een foto, dit keer daarom een aantal foto's uit de doos van Istanbul maar ook van Madrid de nieuwe serie, al staan ze hier nog niet allemaal , maar het zijn al zeg ik het zelf juweeltjes. De foto's moeten nog beoordeeld worden door mijn docent, maar ik geloof dat het niet uitmaakt wat hij zegt, ik vind ze mooi en misschien technisch niet perfect maar ze zeggen heel veel voor mijn gevoel. Slechts een enkeling weet hoe ik aan deze foto's van mensen kom, natuurlijk de mensen met wie ik op vakantie ben geweest, al hebben die al heel vaak niet door dat ik deze foto's maak. Mijn truc ga ik niet verraden, maar het is wel  zo dat het perfect werkt, de foto's zo maken dat het niet opvalt en je krijgt zo prachtige  foto's van mensen die zo bijzonder zijn. ik zou zeggen geniet. En nee niet elke foto is ingezoomd, maar zijn echt genomen terwijl de personen gewoon dichtbij waren, op de gezichten na, die zijn wel heel erg ingezoomd. 


 




  
 

 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten