dinsdag 6 januari 2015

Wet van Murphy (2014-40)


de wet van Lignorian

De enigen die bij familieruzies naar beide
partijen luisteren zijn de buren

De eerste wet van familieruzies

God gaf je familiel3eden Gelukkig kan je
je vrienden zelf uitzoeken

De observatie van Louis Baret

Goede voornemens hebben meestal
een zwak geheugen

De wet van Thom

Als je zelf je eigen verwachtingen
overtreft, is het tijd om te stoppen.

lijst van  nuttige excuses op het werk

1. zo hebben we het altijd gedaan
2. ik wist niet dat je er haast mee had
3. niemand heeft me gezegd dat ik ermee moest beginnen
4. ik wacht op toestemming
5. hoe kon ik het verschil nu weten
6. dat is zijn werk, niet het mijne
7. wacht maar tot de baas terugkomt, dan kun je het hem vragen
8. zoveel fouten maken we niet
9. ik dacht dat het niet zo belangrijk was
10. ik heb het zo druk, ik km er nu niet aan toe
11. ik dacht dat ik het je had verteld
12. daar ben ik niet voor ingehuurd


Geen opmerkingen:

Een reactie posten